فونیکسریمکسبهتام

آذروش در بازدید از شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی راهها؛

کاهش آمار تلفات جاده ها از اهداف مهم حوزه حمل و نقل کشور است

عصر خودرو- مهندس «ولی آذروش» مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره شرکت سرمایه‌ گذاری آتیه صبا به همراه مشاوران و معاونان این شرکت، با حضور در شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی راهها از واحدهای مختلف این مجموعه بازدید و روند و نحوه فعالیت این مجتمع را مورد بررسی قرار داد.

کاهش آمار تلفات جاده ها از اهداف مهم حوزه حمل و نقل کشور است
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از پایگاه اطلاع‌ رسانی شرکت سرمایه‌ گذاری آتیه صبا، همچنین طی نشستی با « علی اصغر وکیلی»  نایب رییس و مدیرعامل و جمعی از معاونان و مدیران این شرکت با اشاره به قدمت و سابقه مجموعه به عنوان یکی از قدیمی ترین زیر مجموعه ها گفت؛کاهش آمار تلفات و آماده سازی ایمنی جاده ها از اهداف مهم حوزه حمل و نقل کشور است که باید بیش از گذشته با اتخاذ تدابیر و برنامه های کاربردی امورات مربوط به این حوزه با جدیت بیشتری پیگیری شود.
    «ولی آذروش» مدیر عامل و نائب رییس هیئت مدیره در ادامه افزود؛فرهنگ سازی ،آموزش و بهره مندی از فناوری روز دنیا از جمله راهکارهایی است که باید بیش از گذشته در دستور کار قرار گیرد و مطمئنا با وجود پتانسیل بالایی که افراد مجموعه از آن برخوردار هستند دستیابی به دانش روز دنیا در مسیر ایمن سازی حوزه حمل و نقل با توجه به آمار بالای تلفات جاده ای دور از دسترس نخواهد بود.
    وی همچنین با اشاره به وجود مشکلات و برخی از مسایل مجموعه بیان کرد؛سالانه تعداد زیادی از هموطنانمان را در اثر نبود ایمنی در مسیرهای حمل و نقل کشور از دست می دهیم لذا باید توجه به ایمن‌سازی تجهیزات و ادوات راهها و همچنین بهبود کیفیت خدمات، باید با همکاری و هم پوشانی اعضا مجموعه در مسیری درست گام برداریم و در همین راستا حمایت های لازم از سوی هلدینگ سرمایه گذاری آتیه صبا با کنترل و نظارت بیشتری انجام خواهد شد.
    مدیرعامل شرکت سرمایه‌گذاری آتیه صبا در ادامه افزود؛ارتقا استانداردها ،ارائه راهکارهای مناسب برای ایمن تر شدن مسیرها از طریق هوشمندسازی و کیفیت مطلوب تر تجهیزات ایمنی باید مد نظر قرار گیرد و قطعا با استفاده از دانش فنی و به روز رسانی ادوات حمل و نقلی می توان در کاهش حوادث نقش به سزائی برجا گذاشت.
    وی در ادامه تصریح کرد؛در آینده ای نزدیک با حمایتهای لازم کارخانجات جدید در این مجموعه راه اندازی خواهند شد و امیدواریم با نوآوری و تفکرات جدید بتوانیم شرکت را به بالاترین مرحله سود دهی برسانیم.
    مدیر عامل و نایب رییس هیئت مدیره آتیه صبا در پایان تاکید کرد؛در بخش هم افزایی کلیه امورات در آزادراهها از صفر تا صد باید به ایمن سازی مجهز گردد و با توجه به شناسایی بازار فروش با برنامه ریزی منسجم و هدفمند ،محصولات و تولیدات شرکت را با رعایت نکات دقیق به بهره برداری رسانده و مقدمات فروش را بیش از پیش فراهم آوریم.
    گفتنی است این نشست علی اصغر وکیلی مدیرعامل شرکت تولیدی تجهیزات ایمنی راهها و دیگر مدیران به بیان ارائه گزارشی از فعالیت و عملکرد شرکت وپرداخت بدهی‌ها ،افزایش بهره‌وری نیروی انسانی، ارتقای بهره‌وری عملیاتی و توسعه سهم بازار از طریق افزایش توان رقابتی و مشتری مداری پرداختند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو