فونیکسریمکسبهتام

بازداشت ۵ شایعه‌ساز درباره مبالغ تعویض پلاک

عصر خودرو- سخنگوی نیروی انتظامی با بیان اینکه چندی پیش در شبکه های اجتماعی ، شایعه ای مبنی بر واریز مبالغ دریافتی برای تعویض پلاک خودرو به حساب برخی مدیران ارشد ناجا منتشر شده بود،گفت: در این رابطه پنج نفر از عاملان انتشار این شایعه دستگیر شدند.

بازداشت ۵ شایعه‌ساز درباره مبالغ تعویض پلاک
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۰:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سردار سعید منتظرالمهدی روز سه شنبه در نشست خبری با خبرنگاران افزود: پنج نفر از کسانی که این شایعات را رواج دادند توسط پلیس امنیت ناجا ، شناسایی ، احضار و تحویل مراجع قضایی شده که در حال حاضر ضمن ابراز ندامت با قرار قضایی، پرونده در حال پیگیری است.
    به گفته وی ، این افراد کارمند دفاتر اسناد رسمی در چند استان بودند و بدیهی است هرگونه واریزی برای تعویض پلاک خودرو مستقیما به حساب خزانه دولت به شماره 2171159013002 توسط خود مشتریان واریز می شود.
    سردار منتظرالمهدی با بیان اینکه اعضای باند جعل و کلاهبرداری در زمینه پرداخت وام و تسهیلات توسط پلیس امنیت ناجا دستگیر شدند ، افزود: متاسفانه این افراد با بهره گیری از نرم افزارهای کامپیوتری ، مبادرت به تهیه برگه های موافقت اصولی وام با سربرگ وزارت تعاون می کردند.
    وی ادامه داد: اعضای این باند در سایه اعتمادسازی ، اوراق جعلی را در اختیار مشتریان و متقاضیان وام قرار می دادند و بابت ضمانت و کارمزد ، هزینه های هنگفتی دریافت می کردند که با اقدامات فنی و حرفه ای پلیس، تمام اعضای این باند دستگیر شدند.
    منتظر المهدی در مورد شیشه های دودی خودروها با بیان اینکه استفاده از شیشه دودی برابر مصوبات هیات وزیران به نحوی که راننده و سرنشین داخل آن مشخص نباشد ممنوع است، گفت: پلیس در مواجه با این موارد اعمال قانون می کند و رانندگان برای استفاده از برچسب های دودی آن را به گونه ای انتخاب کنند که امکان رویت خودرو از فاصله سه متری امکان پذیر باشد البته رعایت این قانون هم در دید راننده تاثیر بسزایی داشته و از نظر امنیتی مد نظر پلیس است.
    وی در مورد آمار جرایم ماه مبارک رمضان نسبت به مدت مشابه سال گذشته گفت : در این ماه میزان جانباختگان تصادفات 18 درصد، شهدای ناجا 67 درصد، قتل 20 درصد و وقوع شرارت 7 درصد با کاهش روبرو بوده است.
    منتظر المهدی در رابطه با دریافت گواهینامه بدون شرط سربازی گفت: دست پلیس برای اجرای این قانون بسته است به همین منظور از قانون گذار درخواست می شود ابهام را برطرف کرده و از طریق ستاد کل نیروهای مسلح به پلیس ابلاغ شود تا بتواند این تسهیلات را در اسرع وقت برای مشمولان ایجاد کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو