فونیکسریمکسبهتام

تردد سه میلیون خودرو از جاده های همدان

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان همدان گفت: در تعطیلات هفته گذشته حدود سه میلیون دستگاه خودرو از جاده های برون شهری این استان عبور کردند.

تردد سه میلیون خودرو از جاده های همدان
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۱۲ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۴۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ رضا عزیزی  اظهار کرد: میزان مسافرات ها در عید سعید فطر امسال نسبت به سال گذشته افزایش چشمگیری داشته است.
    وی اضافه کرد: مسافرت ها از عصر یکشنبه هفته گذشته آغاز شده و تا جمعه شب ادامه داشت و طبق آمارهای موجود روزانه 450 تا 500 هزار دستگاه خودرو از جاده های این استان تردد کردند.
    وی بیان کرد: در این مدت زمان شاهد افزایش ترافیک در جاده قدیم همدان - ساوه، آزاد راه همدان و جاده همدان به سمت کرمانشاه و سنندج بودیم.
    رئیس پلیس راه استان همدان اظهار کرد: حد فاصل همدان - به سمت 2 راهی سنندج - کرمانشاه به طول حدود 15 کیلومتر بیشترین میزان تردد و ترافیک را به خود اختصاص داده و روزانه 60 هزار دستگاه خودرو از این مسیر عبور کردند.
    سرهنگ عزیزی گفت: قرار گرفتن عید سعید فطر امسال در وسط هفته منجر به افزایش میزان روزهای پیش بینی شده از سوی مردم برای مسافرت های برون شهری شد.
    وی اضافه کرد: در این مدت زمان چهار سانحه فوتی در جاده های این استان رخ داد که منجر به مرگ پنج تن در این تصادف ها شد.
    وی افزود: سه تن از جانباختگان سوانح جاده ای این استان بومی بوده که به علت برخورد موتورسیکلت با سواری پژو و 2 مورد واژگونی سواری سمند جان خود را از دست دادند.
    رئیس پلیس راه استان همدان یادآوری کرد: هفتم تیرماه در آزاد راه همدان - تهران یک دستگاه اتوبوس با سواری پژو پارس برخورد کرد که در این حادثه 2 سرنشین پژو که مسافر بودند کشته شدند.
    سرهنگ عزیزی بیان کرد: همچنین 52 تن در سوانح رانندگی عید سعید فطر تا روز جمعه مجروح شدند که نسبت به مدت زمان مشابه سال گذشته تغییری آماری نداشته است.
    استان همدان به علت قرار گرفتن در بین استان های غرب به مرکز کشور در روزهای تعطیل به یکی از پرترافیک ترین استانها تبدیل می شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو