فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام خبر داد:

تشدید اقدامات پلیس راهور ایلام در طرح تابستانه

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام از تشدید اقدامات پلیس راهور ایلام در طرح تابستانه خبر داد.

تشدید اقدامات پلیس راهور ایلام در طرح تابستانه
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۱۲:۳۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سرهنگ محسن ناصری اظهار داشت: برابر ماده9قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی، رانندگان موظفند هنگام رانندگی گواهینامه، کارت خودرو و بیمه نامه معتبر شخص ثالث و برای خودرو هایی که بیش از پنج  سال از تولید آنان می گذرد برگ معاینه فنی را همراه داشته باشند و در صورت مطالبه مأموران راهنمایی و رانندگی آن ها را ارئه کنند.

    وی ادامه داد: مأموران در صورتی مدارک رانندگان را مطالبه می کنند که شاهد تخلفی از سوی راننده بوده یا تحت تعقیب قضایی و انتظامی باشد.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام افزود: در صورتی که یکی از مدارک فوق،شناسنامه یا کارت شناسایی معتبر به همراه راننده باشد مأموران راهور موظفند با اخذ مدرک مذکور و ارائه رسید بدون توقف وسیله نقلیه راننده را ملزم به ارائه سایر مدارک کنند.

    وی تصریح کرد: رانندگان وسایل نقلیه عمومی باید علاوه بر مدارک فوق سایر مدارک اختصاصی مربوطه را به همراه داشته باشند.

    سرهنگ ناصری اضافه کرد: طرح تابستانه پلیس از اول تیرماه شروع و تاپایان شهریور ادامه خواهدیافت وازابتدای این طرح تاکنون 47دستگاه وسیله نقلیه  به علت فقدان مدارک توقیف وبه پارکینگ منتقل شده اند.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان  ایلام در پایان گفت: تمامی وسایل نقلیه باید به تجهیزاتی که در قوانین و مقررات معین می شود مجهز باشند در غیر این صورت راهنمایی و رانندگی از شماره گذاری و ارائه خدمات به آن ها خودداری می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط