فونیکسریمکسبهتام

مدیرعامل خدمات پس فروش شرکت مدیران خودرو در گفت و گو با «عصرخودرو»

افزایش سرعت و کیفیت خدمات مهمترین برنامه سال ۹۶ است

عصر خودرو- مدیرعامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو درباره مشکلات موجود ارائه خدمات پس از فروش برای خودروهای چینی، اظهار کرد: در حوزه ارائه خدمت پس از فروش از یک سو به دنبال رضایت مشتریان هستیم و از سوی دیگر قصد داریم که نارضایتی‌ها را مدیریت کنیم.

افزایش سرعت و کیفیت خدمات مهمترین برنامه سال ۹۶ است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۰ تير ۱۳۹۶ - ۰۹:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» ، محمدعلی قادری در گفت‌وگو با خبرنگارما به وجود 150 نماینده در گروه مدیران خودرو برای پوشش فروش و خدمات پس از فروش اشاره  کرد و افزود: مدیران خودرو در حوزه فروش رتبه اول را کسب کرده است. سال جاری از سوی مدیرعامل به‌عنوان سال خدمات پس از فروش نام‌گذاری شده است و به همین دلیل هدف اصلی ما در سال جاری افزایش رضایت مشتریان است.
    او با بیان اینکه برنامه‌های متعددی را برای تقویت خدمات پس از فروش در دستور کار قرار داده‌ایم، تأکید کرد:مجریان اصلی خدمات در خودروسازی‌ها نمایندگی‌ها هستند و در این راستا ازجمله کارهایی که انجام داده‌شده افزایش اجرت پرداختی از سوی شرکت به نمایندگان تا 70 درصد است.
    قادری همچنین تاکید کرد: در راستای افزایش کیفیت در خدمات پس از فروش محصولات مدیران خودرو برنامه ریزی هایی برای افزایش رتبه نمایندگی ها هم انجام شده و به این ترتیب از سال 97 هیچ نماینده ای با رتبه 4 در شرکت مدیران خودرو وجود نخواهد داشت.
    او همچنین درباره کمبود قطعه و اختلاف قیمت برخی قطعات، اظهار کرد: با قاطعیت اعلام می‌کنم که هیچ شرکتی، میزان تأمین قطعاتی مانند مدیران خودرو که اکنون 90 درصد است را ندارد، که البته این رقم در آینده نزدیک به 95 درصد خواهد رسید.
    قادری با تأکید بر اینکه مشکل تأمین قطعه نداریم، افزود: ممکن است قیمت بازار از ما بالاتر باشد اما می‌توانیم واسطه‌ها را حذف کنیم و مدیریت بازار را بر عهده بگیریم و بتوانیم تأمین قطعات را برای دوره‌های گارانتی به‌موقع انجام دهیم تا از خواب خودرو به دلیل نبود قطعه کم کنیم.
    مدیرعامل خدمات پس از فروش شرکت مدیران خودرو با اشاره به اینکه برای تقویت خدمات پس از فروش باید سرعت و کیفیت را ارتقا دهیم،  تصریح کرد: برای افزایش سرعت همه مواردی را که در پذیرش خودرو دست‌وپا گیر بود کاهش دادیم، به‌عنوان‌مثال پیش‌تر لازم بود که مشتریان در زمان دریافت سرویس‌های دوره‌ای از کیلومتر شمار عکس بگیرند که این موضوع حذف شد.
    قادری با اشاره به اینکه برنامه‌ریزی کردیم که ارسال  شکایت‌ها که پیش‌تر دو تا سه ماه طول می‌کشید، به‌صورت روزانه انجام شود، تا سرعت انتقال اطلاعات خدمات را بالا ببرد، گفت: با اختیاراتی که به نماینده‌ها می‌دهیم، نمایندگی‌ها بر اساس رتبه‌شان می‌توانند ایرادات را تائید کنند و منتظر تائید نهایی از سوی شرکت نباشند که این امر باعث افزایش سرعت می‌شود.
    مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اشاره به اینکه با توجه به مشکلاتی که در حوزه آموزش وجود داشت، فضای آموزش را چهار برابر کردیم و برنامه‌ریزی ای صورت گرفت تا آموزش‌ها به‌صورت منطقه‌ای نیز انجام شود.
    مدیر خدمات پس از فروش مدیران خودرو با اشاره به اینکه قطعات اصلی در شرکت ارزان‌تر است، اظهار کرد:معمولاً قطعاتی که در بازار وجود دارد تقلبی است که گارانتی هم ندارد و شاید مشتریان به دلیل اطلاعات نادرستی که دریافت می‌کنند اقدام به خرید این قطعات کنند اما اغلب کسانی که این خرید را انجام دادند متوجه شدند که این قطعات کیفیت نداشته و اصل نبوده است.
    او در ادامه درباره تجربه فعالیت در مدیران خودرو و مقایسه آن با سایپا گفت: در خودروسازی‌های بزرگ به دلیل اندازه سازمان تصمیم‌گیری‌ها کند است و به دلیل تعدد ساختارهای موجود و تعدد دستورها، زمانی که لازم است طی شود تا یک موضوع اجرایی شود طولانی‌تر است و درنتیجه سرعت کمتر است، به‌علاوه در شرکت‌های دولتی قیمت تمام‌شده نیز بالاتر است.
    قادری با اشاره به اینکه در حال حاضر در مدیران خودرو عمده‌فروش به‌صورت تسهیلاتی صورت می‌گیرد، ادامه داد: این در حالی است که در خودروسازی‌های بزرگ کشور این امکان وجود ندارد.
    او همچنین در پایان به برنامه های جدی مدیران خودرو در بحث امداد خودرو و کارت های خدمات اشاره کرد و افزود: در تلاشیم سطح خدمات امداد را با توجه به اهمیت آن ارتقا دهیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو