فونیکسریمکسبهتام

تیرماه ۹۶

شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای سوناتا ۲۰۱۷

عصر خودرو- اگر به نسل‌های سوناتا دقت کنید به نکته جالبی می‌رسید؛ هیوندای همیشه ۳ تا ۴ سال بعد از معرفی نسل‌های سوناتا، فیس‌لیفت آن‌ها را هم به بازار می‌فرستاد. اما در زندگی ۳۲ ساله سوناتا سابقه نداشت که تنها ۲ سال بعد از معرفی نسل جدید، فیس‌لیفت آن با ظاهری کاملا متفاوت معرفی شود ولی حالا این اتفاق افتاده! سوناتا ۲۰۱۸ از راه رسید.

شرایط فروش نقد و اقساط هیوندای سوناتا ۲۰۱۷
نسخه قابل چاپ
جمعه ۰۹ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از ایران جیب، نسل هفتم سوناتا سال 2015 معرفی شد. سوناتا LF ظاهر معقول‌تری نسبت به گذشته داشت چراکه با زبان جدید Fluidic Sculpture 2.0 طراحی شده بود. کابین خودرو نیز با الهام از هیوندای جنسیس 2015 شکل گرفته بود. به لطف این‌دو ویژگی خوب، سوناتا LF در همین زمان اندک به موفقیت بزرگی رسید و هرچند در کره جنوبی فروش خوبی نداشت اما آمریکایی‌ها خیلی خوب از آن استقبال کردند طوریکه در همان سال 2015 مجموع فروش هیوندای در آمریکا (از سال 1986) از مرز 10 میلیون دستگاه گذشت.

    در موفقیت بزرگ سال 2015 هیوندای، سهم سوناتا بیشتر از بقیه است؛ این خودرو در همان سال با مجموع فروش 2.49 میلیون دستگا،ه پرفروش‌ترین محصول تاریخ هیوندای در آمریکا لقب گرفت. به فاصله اندکی بعد از سوناتا، النترا قرار داشت و با فروش 2.48 میلیون دستگاهی، دومین هیوندای پرفروش بازار آمریکا شد. اما هیوندای علی‌رغم این موفقیت عالی، دوباره سیاست تغییر چهره محصولاتش را پیش گرفته است؛ درحالیکه تصور می‌کردیم سوناتا LF درحال رسیدن به تکامل طراحی است اما آمدن فیس‌لیفت جدیدش همه پیش‌بینی‌ها را خراب کرد!

    سوناتا 2018 پیرو همان زبان طراحی جدیدی است که در سایر مدل‌های جدید این کمپانی دیده می‌شود؛ همان زبانی که ابتدا با هیوندای i30 مدل 2017 به محصولات هیوندای راه پیدا کرد. جلوپنجره جدیدی که هیوندای به آن Cascading Grille می‌گوید، چراغ‌های جدید جلو و عقب، LEDهای عمودی سپر جلو و لوگوی جدید SONATA که میان چراغ‌های عقب جاخوش کرده، از مهم‌ترین تفاوت‌های ظاهری سوناتا 2018 با سوناتا 2017 است.

    مانیتور 7 اینچی لمسی (8 اینچی سفارشی)، سیستم چندرسانه‌ای Apple CarPlay و Android Auto، شارژر وایرلس، فرمان چرمی جدید، پورت اضافه USB برای سرنشینان عقب، تریم جدید کابین و همچنین سیستم‌های ایمنی متنوعی مانند هشداردهنده نقطه کور، کمکی ماندن در لاین، نوربالا اتومات، چراغ‌های چرخشی و سیستم‌های پیشگیری از تصادف از ویژگی‌های خوب سوناتا 2018 است.

    همانطور که می‌دانید سوناتا تاقبل از این با گیربکس 6 سرعته تیپ‌ترونیک یا 7 سرعته دوکلاچه تحویل مشتریانش می‌شد ولی سوناتا 2018 به گیربکس کاملا جدید 8 سرعته تیپ‌ترونیک مجهز است. با اینکه این فیس‌لیفت ابتدا در کره جنوبی با پیشرانه 1.6 لیتری معرفی شده بود اما حالا پیشرانه 2.0 لیتری توربو و همچنین 2.4 لیتری تنفس طبیعی نیز برای آن قابل سفارش است. اطلاعات بیشتری از این پیشرانه در دسترس نیست. سوناتا 2018 در اواسط 2017 به بازار جهانی می‌آید.

    شرایط پیش فروش هیوندای سوناتا 2017 :

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۶ روز پیش
        آرشیو