فونیکسریمکسبهتام

سردار مهری:

پلیس موافق اعمال محدودیت در جاده‌ها و معابر شهری نیست

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا گفت: پلیس موافق اعمال محدودیت در جاده‌ها و معابر شهری نیست.

پلیس موافق اعمال محدودیت در جاده‌ها و معابر شهری نیست
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۶ تير ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، سردار تقی مهری رئیس پلیس راهور ناجا  پلیس موافق اعمال محدودیت در جاده‌ها و معابر شهری نیست اما به اجبار و با توجه به حجم سفرها چه در داخل شهر و چه در جاده‌ها مجبور به اعمال محدودیت‌ها و منع تردد است.

    وی در ادامه در پاسخ به اجرای طرح زوج و فرد در محور کرج-چالوس بیان کرد: اجرای طرح زوج و فرد در محور کرج-چالوس در حد یک حرف و پیشنهاد مطرح شده بود که این موضوع قابلیت اجرایی ندارد و در سخت‌ترین حالت ممکن می‌توان این محدودیت را اعمال کرد اما در حال حاضر پلیس برای کنترل بار ترافیکی در محور کرج-چالوس و همچنین محورهای شمالی کشور با محدودیت‌های ساعتی تا حدودی ترافیک را کنترل کرده و نیازی به اعمال طرح زوج و فرد در این محور نیست.

    رئیس پلیس راهور ناجا بیان کرد: هموطنان می‌توانند سفرهای خود را مدیریت کنند و بازگشت را به روزها و ساعت‌های پایانی موکول نکنند، همچنین می‌توانند تا پایان تابستان در هر زمانی سفر داشته باشند و تمام سفرها در یک برهه نباید باشد، چرا که باعث ترافیک می‌شود.

    وی در پایان عنوان کرد: پلیس با رانندگان متخلف در جاده‌ها برخورد می‌کند و در صورت بروز تخلف حادثه‌ساز علاوه بر جریمه، خودرو راننده توقیف و به مدت 24 ساعت به پارکینگ منتقل می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط