فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیرصنعت:

قیمت پژو ۲۰۰۸ هنوز بطور رسمی اعلام نشده است

عصر خودرو- معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن و تجارت گفت: قیمت پژو ۲۰۰۸ بر اساس ضوابطی که شرکت ایران خودرو نیز از آنها آگاه است، تعیین می شود، اما هنوز هیچ منبع رسمی قیمت نهایی آن را اعلام نکرده است.

قیمت پژو ۲۰۰۸ هنوز بطور رسمی اعلام نشده است
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۳ تير ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، «محسن صالحی نیا» امروز (شنبه) در جمع خبرنگاران افزود: اطلاع دقیقی از قیمت پژو 2008 ندارم و اعداد و ارقامی که در رسانه ها و محافل مختلف بیان می شود، صرفا گمانه زنی و برپایه حدس و گمان بوده و بطور رسمی جایی اعلام نشده است.
    وی در پاسخ به ایرنا با اشاره به پیش پرداخت 600 میلیون ریالی (60 میلیون تومانی) در نظر گرفته شده برای ثبت نام این خودرو، خاطرنشان کرد: حتی این پیش پرداخت نیز دلیلی نخواهد شد که بطور مثال قیمت نهایی پژو 2008 به حدود یک میلیارد و 200 میلیون ریال (120 میلیون تومان) افزایش یابد و هیچ الزامی در کار نیست.
    صالحی نیا با تاکید بر اینکه هنوز قیمت این خودروی جدید بطور رسمی اعلام نشده، خواستار پیگیری قیمتی آن از شرکت ایران خودرو، سازمان حمایت از حقوق مصرف کننده یا شورای رقابت شد.
    به گزارش ایرنا، پژو 2008 نخستین محصول ایکاپ (شرکت مشترک ایران خودرو و پژو فرانسه) است که در ایران به مرحله تولید رسیده است. در دور تازه همکاری های ایران خودرو و پژو، این قرارداد بین مدیران دو گروه خودروساز و در حضور روسای جمهوری ایران و فرانسه امضا شد.

    ** انتقادات مردمی از ثبت نام پژو 2008
     از روز پنجشنبه گذشته و با آغاز پیش فروش خودروی مذکور شاهد سیل انتقادهای مردمی مبنی بر اشکالات فنی سایت ثبت نام ایران خودرو بودیم.
    در این زمینه «مصطفی خان کرمی» معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو اعلام کرد: بر اساس برنامه ریزی های انجام شده، ثبت نام محصول 2008 از ساعت 10 صبح پنجشنبه هفته گذشته (اول تیرماه) آغاز شده و کسانی که رقم سمت راست کد ملی آنها زوج است می توانستند در آن روز ثبت‌نام کنند، همچنین افرادی که رقم سمت راست کد ملی آنان فرد است امروز (شنبه) می توانند به ثبت نام بپردازند.
    وی تاکید کرد: در روند ثبت نام ممکن است مشکلاتی وجود داشته باشد که این موضوع به مواردی مانند سرعت پایین اینترنت، درگاه بانک ها و ... مربوط می شود.
    معاون بازاریابی و فروش ایران خودرو ادامه داد: تلاش می کنیم تا کسانی که تمایل به پیش خرید این محصول را دارند موفق به ثبت نام شوند و هنوز ظرفیت برای ثبت نام وجود دارد.
    خان کرمی تصریح کرد: با توجه به این که محصول 2008 فاقد امکان صلح است، ترتیبی اتخاذ شده تا مصرف کنندگان واقعی امکان خرید آن را داشته باشند.
    امروز (شنبه) تعداد بسیاری از هموطنان در تماس با ایرنا از اشکالات زیاد سایت ایران خودرو برای ثبت نام این خودرو انتقاد کردند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط