فونیکسریمکسبهتام

استاندار تاکید کرد

نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به خودروهای تیزرو مجهز شود

عصر خودرو- استاندار چهارمحال و بختیاری گفت: تجهیز نیروی انتظامی این استان به خودروهای تیزرو و مجهز به منظور مقابله با قاچاقچیان ضروری است.

نیروی انتظامی چهارمحال و بختیاری به خودروهای تیزرو مجهز شود
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۰۱ تير ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا، قاسم سلیمانی دشتکی روز پنجشنبه در شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: با توجه به استفاده قاچاقچیان از خودروهای تندرو باید نیروی انتظامی به خودروهای تیزرو مجهز شود تا بتواند مبارزه با متخلفان را بهتر پیگیری و اجرایی کند.
    وی همچنین افزود: ایجاد اشتغال مناسب برای ساکنان و فعالان مناطق آلوده می تواند در کاهش جرم و جلوگیری از مهاجرت آنان به نقاط دیگر مؤثر باشد.
    رئیس شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری اظهار کرد: هم اینک وحدت رویه بسیار مطلوبی بین مدیران دستگاه های اجرایی دولتی و مجموعه دستگاه قضایی این استان در برخورد با این بلای خانمان سوز وجود دارد.
    وی گفت: اختصاص اعتبارات فرهنگی مناسب به مناطق آلوده مواد مخدر می تواند باعث تسریع در رشد شاخص های فرهنگی و کاهش میزان جرم در این مناطق شود.
    سلیمانی دشتکی تاکید کرد: استفاده از توان بالای سازمان های مردمنهاد و همچنین مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر باید در دستور کار مسئولان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری قرار گیرد.
    وی با اشاره به وجود 400 سازمان مردمنهاد در چهارمحال و بختیاری افزود: از این تعداد 60 تشکل در حوزه اجتماعی و فرهنگی فعالیت داشته که ظرفیت مناسبی برای مردمی کردن مبارزه با مواد مخدر است.
    دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر چهارمحال و بختیاری نیز گفت: پرداخت تسهیلات اشتغالزایی به بهبود یافتگان این حوزه می تواند در کاهش جرم های اجتماعی نقش مستقیم داشته باشد.
    سید قدیر مرتضوی باباحیدری تصریح کرد: به منظور ایجاد نشاط اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی، بزرگترین برنامه حرکات نمایشی و مهارتی کشور از سوم تا نهم تیرماه در بوستان ملت شهرکرد برگزار می شود.
    وی یادآور شد: این برنامه هر شب از ساعت 20:30 تا 23 با حضور 27 نفر از فعالان هنری، فرهنگی و رشته موتورسواری، اتومبیلرانی و حرکات نمایشی کشور برگزار خواهد شد.
    به گزارش ایرنا ، چهارمحال و بختیاری در کشف و مبارزه با سوادگران مرگ از استانهای پیشگام کشور است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو