فونیکسریمکسبهتام

معاون وزیر صنعت معدن و تجارت:

در فروش ۲۰۰۸ هیچ تخلفی انجام نشده است

عصر خودرو- معاون وزیر صنعت معدن و تجارت در خصوص احتمال تخلف ایران خودرو در پیش فروش خودروی ۲۰۰۸ با پیش پرداخت ۶۰ میلیون تومانی یعنی بیشتر از ۵۰درصد قانونی پیش فروش های خودرویی گفت: قطعا هماهنگی ها و مجوزهای لازم برای انجام این پیش فروش انجام شده است وگرنه در غیر اینصورت از سوی این خودروساز تخلف صورت گرفته است.

در فروش ۲۰۰۸ هیچ تخلفی انجام نشده است
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۰:۲۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از خودرونگاران، محسن صالحی نیا در ادامه گفتگویش، تاکید کرد: خودروسازان بر اساس مفاد موارد قانونی پیش فروش خودرو می توانند هر نوع تغییری در شرایط فروش و البته دلیل این امر را به اطلاع سازمان حمایت از مصرف کننده گان برسانند و بعد از تائید و کسب مجوز از این سازمان با تغییر خواسته شده، اقدام به پیش فروش محصولات خود با روش مورد نظر کنند.
    وی همچنین در پاسخ به این سوال که عدم اعلام قیمت نهایی برای زمان پیش فروش نوعی تخلف محسوب نمی شود نیز گفت: قطعا ایران خودرو در این خصوص نیز تمام هماهنگی های لازم را با سازمان حمایت انجام داده و به زودی قیمت نهایی این خودرو اعلام خواهد شد .
    در همین راستا نیز یکی از مدیران ایران خودرو در گفتگو با خودرونگاران؛ تاکید کرد که گروه صنعتی ایران خودرو برای فروش پژو 2008 با قیمت 60 میلیون تومان از سازمان حمایت مجوز لازم را اخذ کرده است و هیچ گونه تخلفی در این زمینه رخ نداده است .
    وی حتی تاکید کرد که قطعا خودروی 2008 همان طور که بارها هم اعلام شده بود با قیمت کمتر از 100 میلیون تومان به بازار عرضه خواهد شد .
    بر اساس این گزارش و طبق اعلام ایران خودرو فردا اول تیرماه و روز شنبه سوم تیر ماه سه خودروی جدید ایران خودرو پیش فروش اینترنتی خواهند شد .ایران خودرو برای خودروی 2008 هنوز هیچ قیمت نهایی اعلام نکرده است اما برای پیش پرداخحت ان مبلغ 60 میلیون تومان را از متقاضیان دریافت می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط