فونیکسریمکسبهتام

سردار مهری خبر داد

جاده های کوهستانی ظرفیت سفر در ایام تعطیلات عید فطر را ندارند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور ناجا از اجرای طرح ترافیکی تابستانه از فردا یکم تیرماه خبر داد.

جاده های کوهستانی ظرفیت سفر در ایام تعطیلات عید فطر را ندارند
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگارن ، سردار مهری رئیس پلیس راهور ناجا   اظهار داشت: طرح تابستانه از فردا (یکم تیرماه) اجرا و تا پایان تابستان ادامه دارد و در صورت نیاز این طرح چند روزی با تاخیر به پایان می پذیرد.
    وی در ادامه افزود: طرح ویژه ترافیکی تابستانه با حضور همه دستگاه های امدادی و خدمات رسان همچون سازمان راهداری، اورژانس، پلیس، هلال احمر، امداد خودرو و غیره اجرایی خواهد شد.

    رئیس پلیس راهور ناجا گفت: برای اجرا و خدمات رسانی بهتر پلیس راهور از سایر نیروهای پلیسی در این طرح استفاده خواهد شد.

    وی اذعان کرد:‌ با توجه به اینکه طرح تابستانه امسال با تعطیلات عید سعید فطر تلاقی یافته و این امر موجب افزایش حجم سفرها و ترافیک در راه‌های شمالی کشور می شود باید به اطلاع رساند که جاده های کوهستانی در این ایام ظرفیت این حجم از خودروها را ندارند و همین موارد باعث می شود تا در تعطیلات رانندگان زمان بیشتری را صرف رسیدن به مقصد کنند.

    سردار مهری بیان کرد: برای روزهای یکشنبه و دوشنبه تمهیدات ترافیکی را پیش بینی کردیم و مقرر شد تا مسیر رفت و برگشت محورهای کرج – چالوس، هراز و فیروزکوه با توجه به حجم سفرها یکطرفه شود.

    رئیس پلیس راهور ناجا عنوان کرد:‌ با توجه به حجم سفرهای زیارتی و سیاحتی در فصل تابستان پیش بینی می‌شود مانند سال‌های گذشته میزان سفرها افزایش یابد.

    سردار مهری گفت:‌ پلیس راهور تلاش می‌کند تا شمار کشته شدگان در تصادفات تابستانه کاهش یابد.

    *افزایش دوربین ها در جاده در تابستان

    رئیس پلیس راهور ناجا اظهار داشت: عوامل پلیس در جهت برقراری نظم و تسهیل در امر ترافیک، در جاده ها مستقر می شوند و در همین راستا با رانندگان متخلف برخورد می شود.

    وی افزود: با اقدامات انجام گرفته از سوی وزارت راه مقرر شده تا در تابستان 100 دستگاه دوربین در جاده ها نصب و راه اندازی شود، این درحالی است که در حال حاضر یک هزار و 200 دوربین در سطح جاده‌ها نصب شده است.

    سردار مهری در پایان عنوان کرد:‌ با نصب و راه اندازی دوربین ها به دنبال کنترل تخلفات رانندگان و اعمال قانون برای این دسته از رانندگان هستیم.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو