فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام خبر داد:

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در ایلام

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی ایلام از اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در ایلام خبر داد.

اعمال محدودیت های ترافیکی راهپیمایی روز قدس در ایلام
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۳۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  مهر، سرهنگ محسن ناصری امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: از ساعت10 تا پایان مراسم در مسیرهای منتهی به مصلی شهر ایلام محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

    وی افزود: همزمان با مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس محدودیت های ترافیکی درمرکز استان و سایر شهرستان ها اجرا می شود.

    ناصری یان داشت: با توجه به حضور گسترده مردم استان در راهپیمایی روز جهانی قدس و به منظور هرچه با شکوه تر برگزار شدن این مراسم از ساعت 10 تا پایان مراسم در مسیرهای منتهی به مصلی شهر ایلام محدودیت های ترافیکی اعمال می شود.

    رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان ایلام تصریح کرد: مسیرهای تقاطع نهضت تا تقاطع رسالت حیدری،تقاطع صاحب الزمان تا تقاطع رسالت حیدری، تقاطع رسالت حیدری تا میدان کشوری ،میدان کشوری– بلوارآزادی - میدان مادر و میدان مادر تا میدان دادگستری روز جمعه دوم تیرماه دارای محدودیت ترافیکی هستند.

    وی گفت: مسیرهای بلوار شهید بهشتی – بلوار صنایع –میدان دفاع مقدس- میدان میلاد- بلوار مدرس- میدان شهداء، میدان امام حسین(ع)- بلوار مهران- میدان امام(ره)- میدان شهداء، میدان امام (ره) – خیابان فردوسی- خیابان طالقانی- خیابان سعدی شمالی- میدا خیام، میدان امام (ره)- میدان 22 بهمن- تقاطع سیدالشهداء به عنوان مسیرهای جایگزین هستند.

    سرهنگ ناصری در پایان گفت: از همه مردم خوب و ولایت مدار استان تقاضا می شود از پارک خودرو در مسیرهای راهپیمایی اجتناب و با خادمان خود در مجموعه راهنمایی و رانندگی که برای برقراری نظم و امنیت ترافیکی و برگزاری هر چه باشکوه تر مراسم راهپیمایی در معابرمستقر هستند کما فی سابق همکاری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط