فونیکسریمکسبهتام

معرفی اسپایدر جدید مک‌لارن +عکس

عصر خودرو: آیا شما هم از آن دسته از افرادی هستید که مک‌لارن ۵۷۰S را بدون یک پوشش سربسته و محیطی احاطه شده دوست دارید؟ اگر این طور است ۱۶۴ هزار و ۷۵۰ پوند را برای یک مدل ۵۷۰S اسپایدر مک‌لارن خرج کنید.

معرفی اسپایدر جدید مک‌لارن +عکس
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۷:۰۰:۰۰
  • معرفی اسپایدر جدید مک‌لارن +عکس
  • معرفی اسپایدر جدید مک‌لارن +عکس
  • معرفی اسپایدر جدید مک‌لارن +عکس

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از عصرایران، این خودرو که اخیرا رونمایی شده چهارمین نسخه از سری اسپورت‌های مک‌لارن است و می‌تواند با سرعت 315 کیلومتر در ساعت در یک جاده هموار و صاف به حرکت خود ادامه دهد. این در حالیست که سقف خودروی شما باز باشد و در صورتی که سقف را ببندید سرعت خودرو به 325 کیلومتر بر ساعت خواهد رسید.

سقف متحرک و جمع شدنی این خودرو از یک واحد دو قطعه‌ای سخت ساخته شده و پنل‌های کامپوزیتی سبک در ساختار آن به کار رفته است. می‌توان گفت نمونه‌هایی از این ساختار را پیشتر در اسپایدار 650S دیده‌ایم.

سقف این خودرو از نوع دو مرحله الکتریکی است که از جنس فیبر‌کربن ساخته شده است. اگر با سرعت 40 کیلومتر در ساعت در حال حرکت باشید، می‌توانید سقف خودروتان را در 15 ثانیه باز کرده یا ببندید.

در این خودرو نیز مانند آئودی R8 اسپایدر V8 شاهد یک دیواره بادگیر هستیم که می‌تواند با حرکت سقف بالا و پائین رود. در هنگام نامساعد بودن هوا بادگیر مانند یک سپر دفاعی در برابر مسافران به ویژه سرنشینان عقب عمل می‌کند.

موتور نسخه استاندارد 570S یک نسخه 3.8 لیتری 8 سیلندر با توربوی دوگانه است که می‌تواند خروجی برابر 562 اسب‌بخار تولید کند. این روباز مک‌لارن برای رسیدن به سرعت 100 کیلومتر بر ساعت تنها به 3.2 ثانیه زمان نیاز دارد و در زمان 9.6 ثانیه پس از حرکت به سرعت 200 کیلومتر بر ساعت می‌رسد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط