فونیکسریمکسبهتام

فولکس واگن پولو ۲۰۱۷ معرفی شد+تصاویر

عصر خودرو: فولکس واگن پس از گمانه زنی های فراوان، سرانجام از نسل جدید مدل پولو ۲۰۱۷ در مراسمی در برلین رونمایی کرد.

فولکس واگن پولو ۲۰۱۷ معرفی شد+تصاویر
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۷ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۲:۱۶:۰۰

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»  به نقل از رویترز، فولکس پولو قرار است در چندین بازار بین‌المللی در سطحی پایین تر از "گلف" عرضه شود. 

نسل ششم پولو طراحی مخروطی تری دارد. چراغهای جلو خودرو تیزتر و جلوپنجره باریک تر شده است. این سرنخ های طراحی نسل جدید پولو را در زمره طراحی خودروهای بزرگتر خانواده فولکس واگن همچون پاسات قرار می‌دهد. 

فولکس واگن پولو از نمای بغل تغییرات چندانی نداشته و همچنان می‌توان پولو بودن خودرو را از نیمرخ تشخیص داد و این همان چیزی است که طراحان خودرو به دنبال آن بوده اند.

اما تغییرات بزرگتری در بخش فنی خودرو اعمال شده است. پولو جدید به رغم جثه اش که هم اندازه نسل چهارم گلف است، سبک‌تر از نسل قبلی خود شده زیرا روی پلتفرم ماژولار MQB ساخته شده است. این ابعاد بیشتر باعث شده که پولو جدید اتاق جادارتری داشته باشد.

فولکس واگن همچنین تازه ترین نسل از پولو را پیشرفته تر از قبل و همچنین پیشرفته تر از تمام رقبای هم رده خود کرده است. این خودرو مجهز به یک نمایشگر با وضوح بالا، کروز کنترل سازگار شونده، ورود و خروج بدون سوئیچ(کی‌لس) و استارت دکمه ای، چراغ های جلو ال ای دی و سیستم تشخیص نقطه کور است.   

قیمت این خودرو در آلمان از 12 هزار و 975 یورو شروع می‌شود. رقبای این خودرو شامل فورد فیستا، پژو 208 ، اوپل کورسا و رنو کولیو هستند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم