فونیکسریمکسبهتام

خودروهایی که در اثر تصادف ایجاد ترافیک کنند جریمه می شوند

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فارس گفت: خودروهایی که در معابر شهری در اثر تصادف موجب ایجاد ترافیک و راهبندان شوند، پس از حضور پلیس اعمال قانون و جریمه خواهند شد.

خودروهایی که در اثر تصادف ایجاد ترافیک کنند جریمه می شوند
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ مصطفی عباسی، سه شنبه  افزود: بر اساس قوانین راهنمایی و رانندگی، پس از وقوع تصادف خسارتی، رانندگان خودروهایی که در تصادف نقش داشته اند باید بی درنگ خودرو خود را به منتهی علیه سمت راست هدایت کنند تا موجب ترافیک و راهبندان نشوند.
    وی ادامه داد: توقف در محل تصادف علاوه بر ایجاد ترافیک، خطر تصادف و برخورد دیگر خودروها با خودروهای متوقف شده را نیز به دنبال دارد و چنانچه رانندگان از جا به جایی خودرو خود خودداری کنند پس از حضور پلیس اعمال قانون خواهند شد.
    او اظهار کرد: در حال حاضر بیمه تا سقف 60 میلیون ریال بدون نیاز به کروکی پلیس پرداخت هزینه می کند و چنانچه طرفین تصادف توافق کنند و راننده مقصر نیز تقصیر خود را بپذیرد می توانند برای دریافت خسارت به شرکت های بیمه مراجعه کنند.
    سرهنگ عباسی گفت: رانندگان همچنین می توانند قبل از جا به جا کردن خودرو خود در تصادفات، اقدام به تهیه فیلم و عکس از صحنه تصادف کنند تا در زمان حضور پلیس به اعلام نظر از سوی پلیس کمک کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط