فونیکسریمکسبهتام

هیوندای Kona رقیب شورولت بولت و تسلا مدل ۳ می‌شود

عصر خودرو: مقامات رده بالای هیوندای می‌گویند رفتن به سمت خودروهای الکتریکی اولویت این شرکت در آینده است.

هیوندای Kona رقیب شورولت بولت و تسلا مدل ۳ می‌شود
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۸:۰۰
  • 1
  • هیوندای Kona رقیب شورولت بولت و تسلا مدل 3 می‌شود
  • 1
  • 1
  • 1
  • 1

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو » به نقل از موتور1، مقامات ارشد هیوندای در مراسم رونمایی از SUV Kona در سئول گفتند: حمل و نقل پاک استراتژی کلیدی این شرکت برای آینده است.
هیوندای Kona خودرویی است که در سگمنت B قرار می‌گیرد.
اعلام این موضوع از سوی مسئولان هیوندای به معنی اینست که این خودرو علاوه بر نسخه بنزینی که رونمایی شد، در سال 2018 نسخه الکتریکی هم خواهد داشت.
یکی از مسئولان هیوندای به موتور1 گفت: خبر مهم درباره این خودروی الکتریکی اینست که توان طی مسیر این خودرو با یک مرتبه شارژ بیش از 390 کیلومتر خواهد بود که تقریبا هم اندازه شورولت بولت و همچنین تسلا مدل 3 است. 
مقامات هیوندای می‌گویند: ما به تمرکز روی خودروهای الکتریکی و هیبریدی ادامه خواهیم داد و برای این منظور هیوندای می‌گوید که نسخه های هیبریدی و هیبریدی پلاگین Kona  و همچنین بسیاری از دیگر مدلهای آتی را در سالهای پیش رو تولید خواهد کرد. 
هیوندای همچنین می‌گوید، یک خودروی پیل سوختی تولید انبوه در سال 2018 روانه بازار می‌شود اگرچه جزئیات این موضوع هنوز منتشر نشده است. این خودرو روی پلتفرم Kona تولید خواهد شد.
در شرایطی که هیوندای به دنبال برنامه های توسعه مدل های خود در آینده است، چونگ اوی سون نایب رئیس هیوندای می‌گوید که خودروهای الکتریکی سهم عمده ای از این خوروها را خواهند داشت.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم