فونیکسریمکسبهتام

همزمان با برپایی مراسم لیالی قدر

انسداد مسیرهای منتهی به حرم عبدالعظیم(ع)

عصر خودرو- شهردار منطقه ۲۰ تهران از تمهیدات مدیریت شهری این منطقه و پهنه بندی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) برای ارائه بهترین خدمات به شب زنده داران در شب های قدر خبر داد.

انسداد مسیرهای منتهی به حرم عبدالعظیم(ع)
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۲ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۵۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، سید احمد صفوی با بیان این مطلب گفت: در آستانه برپایی مراسم لیالی قدر و به منظور ارائه خدمات بهینه به شهروندان احیادار، تمامی امکانات رفاهی و خدماتی پیرامون حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)، امامزادگان و مساجد منطقه 20 بررسی و بهسازی شده است.

    صفوی با اشاره به اینکه عوامل حوزه های اجرایی مدیریت شهری همزمان با برپایی مراسم در آماده باش هستند تا شب زنده داران بدون دغدغه به انجام اعمال این مراسم معنوی بپردازند، افزود: زیباسازی، پاکسازی، تامین روشنایی و افزایش سرویس های عمومی و وضوخانه از جمله اقداماتی است که در مسیرهای منتهی به اماکن متبرکه انجام شده است.

    وی به تمهیدات ترافیکی نیز اشاره کرد و گفت: با توجه به حجم جمعیت و به منظور سهولت دسترسی به محل برپایی مراسم، محدودیت های ترافیکی در معابر منتهی به حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) اعمال خواهد شد و 41 مقطع از مسیرهای منتهی به حرم مسدود می شود.

    صفوی با توصیه به شهروندان در خصوص استفاده از ناوگان حمل و نقل عمومی، افزود:  زائران می توانند از تسهیلات رایگان خط یک مترو و سرویس رسانی خودروهای ون و ناوگان اتوبوس رانی مستقر در مسیرهای منتهی به حرم برای جابه جایی استفاده کنند.

    وی با اشاره به اینکه 7 موقعیت پارکینگ موتورسیکلت و خودرو در فضاهای اطراف حرم آماده خدمات رسانی به شهروندان است، گفت: به منظور جلوگیری از سردرگمی احیاداران، تمامی موقعیت های پارکینگ، نقاط انسدادی و مسیرهای دسترسی به مراسم از طریق تبلیغات محیطی  اطلاع رسانی خواهد شد.

    شهردار منطقه 20 یادآور شد: نظافت، پاکسازی و رفت و روب محیط پیرامونی تمامی اماکن متبرکه به ویژه حرم حضرت عبدالعظیم حسنی(ع) در سه زمان قبل، حین و بعد از مراسم در دستور کار مدیریت شهری این منطقه قرار دارد و امور مرتبط با نگهداشت شهر با دقت انجام خواهد شد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
        آرشیو