فونیکسریمکسبهتام

برخورد ۲ موتورسیکلت و ۲ خودروی سواری ۲ قربانی گرفت

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: بر اثر برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت و ۲ دستگاه خودروی سواری، منجر به مرگ ۲ نفر و مصدومیت هفت تن شد.

برخورد ۲ موتورسیکلت و ۲ خودروی سواری ۲ قربانی گرفت
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۱ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۰:۰۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیرمحمدی افزود: حوالی ساعت 3:30 بعدازظهر شنبه /20 خرداد جاری/ براثر تصادف رانندگی بین 2 دستگاه خودروی سواری 'پی کی و پژو' سرنشین خودروی پی کی که یک زن بود به علت شدت صدمات و جراحات وارده جان باخت.
    وی اظهار کرد: این حادثه رانندگی در محور خدابنده - بیجار و به دلیل انحراف به چپ خودروی سواری پژو اتفاق افتاد و راننده پی کی و سه نفر از سرنشینان خودرو پژو نیز مصدوم و به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده انتقال یافتند.
    شیرمحمدی افزود: حوالی ساعت 9:30 شنبه شب نیز در مسیر ارتباطی شهر گرماب از توابع شهرستان خدابنده 2 دستگاه موتورسیکلت به شدت با یکدیگر برخورد کردند و راکب یکی از موتورسیکلت ها که به خاطر انحراف به چپ مقصر حادثه نیز تشخیص داده شد جان خود را از دست داد.
    وی ادامه داد: راکب و سرنشینان یکی دیگر از موتورسیکلت ها نیز بر اثر این حادثه از نواحی مختلف بدن دچار آسیب شدند که به منظور درمان به بیمارستان امیرالمومنین خدابنده منتقل شدند.
    به گزارش ایرنا، ساعت 3:30 بامداد شنبه بر اثر برخورد نیسانوانت و سمند در کیلومتر 60 جاده ترانزیت زنجان - میانه، راننده خودروی سواری سمند به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت کرد و راننده نیسانوانت نیز که به علت انحراف به چپ مقصر این حادثه شناخته شد مصدوم و برای درمان به بیمارستان آیت الله موسوی زنجان منتقل شد.
    همچنین ساعت 4:30 بامداد شنبه نیز براثر واژگونی و سقوط یک دستگاه کامیون کشنده ولوو از پل، راننده آن بر اثر شدت صدمات وارده جان باخت.
    این حادثه رانندگی در کیلومتر 35 اتوبان زنجان - قزوین به دلیل توجه نکردن به جلو ناشی از خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاد.
    در مجموع بر اثر تصادفات رانندگی روز شنبه /20 خرداد جاری/ سه مرد و یک زن در مسیرهای ارتباطی این استان کشته شدند و هشت نفر نیز مصدوم و به منظور مداوا و درمان به مراکز بیمارستانی انتقال یافتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط