فونیکسریمکسبهتام

انهدام باند سرقت خودرو در مشهد

عصر خودرو- فرمانده انتظامی مشهد گفت: با تلاش ماموران انتظامی طی ۲۴ ساعت گذشته یک انبار کالای قاچاق کشف و یک باند سرقت خودرو نیز در این کلانشهر متلاشی شد.

انهدام باند سرقت خودرو در مشهد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۴۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا ، سرهنگ محمد بوستانی روز شنبه  افزود: ماموران کلانتری شهید رجایی پس از کسب خبری مبنی بر شناسایی انبار کالای قاچاق در خیابان مهرآباد این مکان را تحت نظر گرفتند و دیشب با اخذ دستور قضایی وارد محل شده و یک انبار شامل مقادیری کالاهای قاچاق پزشکی، سموم کشاورزی، لوازم تزیینی، بدلیجات، لوازم خودرو و لوازم الکتریکی کشف کردند. در این عملیات 2 متهم دستگیر شدند.
    وی در ادامه از انهدام باند حرفه ای سرقت خودرو در مشهد خبر داد و گفت: با دریافت گزارش مردمی مبنی بر رفت و آمدهای مشکوک به منزل مسکونی در محدوده بلوار حکمت مشهد گرئهی از ماموران دایره تجسس کلانتری مهرگان وارد عمل شد.
    او افزود: با کنترل نامحسوس محل ماموران به اطلاعاتی از فعالیت باندی در خصوص سرقت و اوراق خودروهای سواری در سطح شهر مشهد دست یافتند.
    وی گفت: ماموران پس از هماهنگی قضایی با ورود یک دستگاه خودروی پراید به داخل این منزل وارد عمل شدند و چهار عضو باند شامل سه مرد و یک زن را در حال اوراق کردن خودروی پراید دستگیر کردند.
    فرمانده انتظامی مشهد افزود: تحقیقات برای کشف سایر سرقتهای انجام شده توسط این باند ادامه دارد.
    کانال تلگرام ایرنا خراسان رضوی به نشانی telegram.me/irnamashhad برای دسترسی و دریافت سریع و فوری به اخبار منتخب در همه حوزه های خبری و تصویری فعال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط