فونیکسریمکسبهتام

ماشین بازهای ازبک در راه استقلال

عصر خودرو:ستاره های فوتبال ازبکستان از جمله ورزشکاران و چهره های سرشناس این کشور محسوب می شوند که علاقه خاصی به خودروهای مدرن روز دارند.

ماشین بازهای ازبک در راه استقلال
نسخه قابل چاپ
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۱۱:۰۰
  • 1
  • 1
  • 1
  • ماشین بازهای ازبک در راه استقلال

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل خبرورزشی، با نزدیک شدن به بازی حساس ایران با ازبکستان در مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه سایت های این کشور در گزارش های ویژه به بررسی شرایط رقیب تیم ملی و ستاره های حاضر در اردو پرداختند که در میان این گزارش ها نگاه سایت championat asia به ستاره های تیم ملی ازبکستان و سبک زندگی خصوصی آنها می توانست جالب توجه باشد به خصوص برای طرفداران استقلال که باشگاه محبوب آنها در پی شکار دو تن از ملی پوشان سرشناس ازبکستان است.


سایت championat asia در گزارش خود از ستاره های تیم ملی ازبکستان به علائق آنها در خصوص خرید خودروهای گران قیمت و لوکس از برندهای بزرگ اتومبیل سازی جهان پرداخت که در این گزارش مشخص شد سرور جپاروف و جلال الدین ماشاریپوف جزو ستاره های حال حاضر فوتبال ازبکستان هستند که بهترین خودروهای موجود در این کشور را خریداری و با آنها در خیابان های تاشکند رفت و آمد می کنند.


نویسنده سایت championat asia در گزارش خود آورده است:« جپاروف در حال حاضر مالک خودروی شیک و مدرن آئودی تی تی کوپه است که قیمتی بالغ بر 100 هزار دلار دارد. کاپیتان دوم ازبکستان که همواره به خرید خودرو علاقه زیادی دارد در کنار این خودرو لاکچری از کمپانی آلمانی از یک دستگاه شاسی بلند پرادو شرکت تویوتا نیز بهره می برد تا کلکسیون خودروهای این بازیکن تکمیل باشد».


این سایت همچنین در خصوص دیگر ستاره ازبک مد نظر استقلال هم نوشت:« جلال الدین ماشاریپوف همواره علاقه خاصی به خودروهای لوکس ساخت شرکت های کره ای دارد به همین خاطر او در حال حاضر یکی از مدرن ترین خودروهای شرکت هیوندای از خانواده سوناتا را سوار می شود گرچه در کنار این اتومبیل لوکس و پرآپشن این بازیکن جوان علاقه زیادی هم به خودروهای کلاسیک و قدیمی دارد و همواره در مسافرت های کوتاه با دوستانش ترجیح می دهد از خودروهای کلاسیک و قدیمی بهره ببرد که تصاویر این سواری ها سوژه اصلی رسانه های ازبک می شود».


اما در بخش دیگر از گزارش سایت championat asia آمده است:« گران ترین خودرویی که ستاره های فوتبال ازبکستان سوار می شوند به یک دستگاه لامبورگینی 350 هزار دلاری برمی گردد که در اختیار عادل احمدوف قرار دارد. ستاره گران قمیت و سرشناس ازبک ها که با کوچ به سوپرلیگ چین به گران ترین بازیکن تاریخ فوتبال ازبکستان تبدیل شد علاوه بر این لامبورگینی گران قیمت کلکسیونی از خودروهای روز دنیا را نیز در ویلای بزرگ خود در منطقه اعیان نشین تاشکند دارد. بعد از احمدوف باید از سردار رشیداف دیگر ستاره ازبک ها شاغل در لیگ ستارگان قطر هم نام برد که در حال حاضر دو خودروی گران قیمت از کمپانی های بنز و ب ام و در اختیار دارد و تصاویر بنزسواری این بازیکن در فضای مجازی سرو صدای زیادی به راه انداخته است».


با این تفاسیر باید منتظر ماند و دید با نهایی شدن پیوستن ملی پوشان ازبک به استقلال که اتفاقا جزو ماشین بازهای بزرگ این کشور در بین چهره های سرشناس محسوب می شوند جپاروف و ماشاریپوف در تهران چه خودرویی برای خود در اختیار خواهند گرفت! آن هم در بین بازیکنانی که در یکی از تیم های پرطرفدار پایتخت کم بازیکن ماشین باز ندارد.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط