فونیکسریمکسبهتام

پراید به لیست خودروهای دارای اپلیکیشن کارپینو اضافه شد

عصر خودرو- سازمان تاکسیرانی طی فراخوانی از دارندگان تاکسی پراید خواست تا در صورت تمایل پیوستن آن‌ها به اپلیکیشن کارپینو اطلاعات فردی خود را در اختیار این سازمان قرار دهند.

پراید به لیست خودروهای دارای اپلیکیشن کارپینو اضافه شد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۱۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛ سازمان تاکسیرانی به جهت رقابت با دو اپ موبایلی درخواست تاکسی، در اسفندماه سال گذشته از اپلیکیشنی تحت عنوان کارپینو رونمایی کرد و این اپلیکیشن بنابه گفته مسئولان شهرداری نخستین اپ مجازی است که در حوزه حمل و نقل فعالیت خود را آغاز کرده است.

    دو شرکت دیگر که قبل از اپلیکیشن کارپینو فعالیت خود را آغاز کردند بدون مجوزهای قانونی در حال فعالیت هستند و همین موضوع صدای قشر زحمتکش تاکسیران را نیز در آورده است. با این تفاسیر اپلیکیشن کارپینو درآمد این قشر زحمتکش را افزایش داده است.

    رضا قاضی معاون برنامه‌ریزی و توسعه شهری سازمان تاکسیرانی شهر تهران در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان گفت: در اپ کارپینو صرفا خودروهای با کیفیت برای جابه جایی مسافر پیش بینی شده است. حتی یک دستگاه تاکسی پراید در مجموعه تاکسی اینترنتی وجود ندارد.

     

    بر همین اساس با توجه به صحبت های مسئولان سازمان تاکسیرانی قرار بود در اپ کارپینو از پراید استفاده نشود اما با گذشت زمان تاکسیرانی عقب نشینی کرد و در فراخوانی از دارندگان تاکسی پراید خواست تا در صورت تمایل تاکسیرانان کد ملی و شماره همراه خود را به این سازمان تحویل دهند.

    در حال حاضر اپلیکیشن کارپینو در دو نسخه اندروید و IOS در فضای مجازی به اشتراک گذاشته شده است تا کابران برای درخواست تاکسی از طریق این اپ موبایلی اقدام کنند.

    از امکانات و خدمات این اپ موبایلی می توان به انتخاب نوع خودرو و بانوان راننده اشاره کرد.

    در اپلیکیشن کارپینو از خودروهای هیبریدی و خارجی جهت جابه جایی مسافر نیز استفاده شده است. البته برای سفرهای گروهی می توان با این اپلیکیشن درخواست ون کرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو