فونیکسریمکسبهتام

قناعتی در شورای شهر تهران مطرح کرد؛

تخلف رانندگان تاکسی به دلیل سردرگمی در افزایش نرخ کرایه‌ها

عصر خودرو- عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: شهرداری تهران خرداد ماه برای افتتاح خط ۷ مترو در نظر گرفته به همین دلیل درخواست دارم که دولت واگذاری هزار دستگاه واگن را همزمان با افتتاح خط ۶ و ۷ در دستور کار خود داشته باشد.

تخلف رانندگان تاکسی به دلیل سردرگمی در افزایش نرخ کرایه‌ها
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان؛ ابوالفضل قناعتی عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران در سیصد و پنجاهمین جلسه علنی شورای شهر که امروز(سه شنبه) برگزار شد، با بیان اینکه بر اساس برنامه پنج ساله دوم شهرداری تهران باید خط 6 و 7 مترو را تا قبل از اتمام برنامه افتتاح کنیم، اظهار داشت: شهرداری تهران خرداد ماه را برای افتتاح خط 8 مترو در نظر گرفته است.

    وی افزود: از دولت درخواست دارم تا یک هزار دستگاه واگن مترو را همزمان با افتتاح خط 6 و 7 وارد مدار کند تا در خصوص واگن مشکل خط 3 را نداشته باشیم.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران گفت: اگرچه معتقدیم دولت نمی‌تواند یک هزار دستگاه را به بهره‌برداری برساند اما درخواست داریم تا حداقلی را تامین کند، چرا که اگر این امر محقق نشود خط 7 با حدود بیشتر از 30 دقیقه حرکت خواهد داشت و مشکلاتی را به وجود خواهد آورد.

    قناعتی با بیان اینکه دولت باید به تعهد 50 درصدی خود برای توسعه اتوبوس و مترو عمل کند، تاکید کرد: بدون تردید همه باید به قانون و مصوبات پایبند باشیم، به همین دلیل درخواست دارم دولت به تعهدات خود عمل کند.

    وی با تاکید بر اینکه هم اکنون با کمبود واگن مواجه هستیم، گفت: اگر دولت همت بالا داشته باشد و واگن به خطوط تزریق کند، می‌توانیم مشکلات به وجود آمده را برطرف کنیم.

    عضو هیئت رئیسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وزارت کشور هنوز اصل افزایش کرایه‌های حمل و نقل عمومی را اعلام نکرده است، تصریح کرد: به دلیل حضورم در کمیته انضباطی متوجه تخلف رانندگان تاکسی شده‌ام، به همین دلیل درخواست دارم نرخ کرایه‌ها به شورا اعلام شود، چرا که شورای حل اختلاف نرخ کرایه‌ها را اعلام کرده است.

    قناعتی افزود: در حال حاضر با کمبود 5 هزار دستگاه اتوبوس برای شهر تهران مواجه هستیم، چرا که در پیک زمان، مردم بیش از 20 دقیقه در ایستگاه‌ها منتظر می‌مانند که این موضوع در شأان آنها نیست.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو