فونیکسریمکسبهتام

معاون شهردار تهران خبر داد؛

افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد

عصر خودرو- معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران، گفت: صبح چهارشنبه دهم خرداد ۹۶، تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد رسما مورد بهره برداری قرار خواهد گرفت.

افتتاح تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۲۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو» به نقل از مهر ، علیرضا جاوید افزود: پروژه احداث تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد که وظیفه ساماندهی ترافیک در تقاطع پرتردد جاده ورامین - تهران با جاده تهران - امین آباد را بر عهده دارد، صبح روز چهارشنبه دهم خردادماه سال جاری، طی مراسمی با حضور دکتر محمد باقر قالیباف شهردار تهران، افتتاح و تحویل شهروندان خواهد شد.

    وی با بیان آنکه تقاطع جاده ورامین - تهران با جاده تهران- امین آباد موسوم به سه راه تقی آباد از جمله تقاطع‌های پرتقاضای سفر است که به دلیل واقع شدن در یکی از مبادی ورودی شهر تهران در بیشتر ساعات شبانه روز با ترافیک سنگین مواجه بوده است، یادآور شد: پروژه تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد در ادامه تلاش های مدیریت شهری در جهت ساماندهی وضعیت ترافیک در مبادی ورودی شهر تهران، در مدت زمان حدود 2 سال تکمیل و آماده بهره برداری شد.

    جاوید، این تقاطع غیرهمسطح را شامل یک پل اصلی و یک زیرگذر جنوب به شمال دانست و افزود: پل روگذر تقاطع سه راه تقی‌آباد سازه‌ای با پایه بتنی و عرشه فلزی به طول 65 متر است و طول کلی آن با احتساب رمپ‌های ورودی و خروجی به 400 متر می‌رسد. همچنین مسیر زیرگذر این تقاطع، سازه ای متشکل از شمع و عرشه بتنی به طول 35 متر است و طول کلی آن با احتساب رمپ های ورودی و خروجی به 300 متر می رسد.

    معاون فنی و عمرانی شهرداری تهران با تاکید بر اینکه اجرای تقاطع غیرهمسطح سه راه تقی آباد علاوه بر تامین مسیر حرکت جنوب به شمال، سبب تامین گردش های ترافیکی شمال به شرق(دسترسی تهران به امین آباد) و جنوب به شرق(ورامین به بزرگراه امام علی(ع)) نیز شده است، کاهش بار ترافیک در ساعات اوج تردد، کاهش زمان سفرهای درون شهری و برون شهری و همچنین صرفه جویی در مصرف سوخت را به عنوان مهمترین تاثیرات بهره‌برداری از این پروژه برشمرد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۲ ماه پیش
        آرشیو