فونیکسریمکسبهتام

جوادی خبر داد

انحراف خودرو سواری از مسیر اصلی یک مصدوم بر جای گذاشت

عصر خودرو- فرمانده نیروهای آتش نشانی ایستگاه ۱۶ گفت:برخورد بامدادی خودرو سواری با کامیون تریلی در خیابان خلیج فارس،یک مصدوم بر جای گذاشت.

انحراف خودرو سواری از مسیر اصلی یک مصدوم بر جای گذاشت
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۶:۴۹:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان؛قاسم جوادی فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه گفت:این حادثه ساعت 00:22 بامداد امروز رخ داد که بلافاصله آتش نشانان ایستگاه 16 به همراه گروه امداد و نجات 7 با هماهنگی ستاد فرماندهی سازمان آتش نشانی تهران به خیابان خلیج فارس، خیابان ابوسعید شرقی رهسپار شدند.

    فرمانده نیروهای آتش نشانی اعزام شده به محل حادثه در این خصوص گفت: یک دستگاه خودرو سواری پژو 206 با دو نفر سرنشین در حال حرکت بود که به علت نامعلومی از مسیر اصلی منحرف شده و به شدت با قسمت کفی تریلی که در کنار خیابان متوقف بود ، برخورد کرد.

    وی ادامه داد: راننده خودرو سواری قبل از رسیدن آتش نشانان از داخل وسیله نقلیه خارج شده بود اما سرنشین دیگر در داخل اتاقک در هم پیچیده این خودرو گرفتار شده و قادربه هیچ حرکتی نبود.

    این فرمانده آتش نشانی اضافه کرد: نیروهای آتش نشانی به منظور ایمن سازی صحنه تصادف به سرعت جریان برق خودرو سواری را قطع کردند و علائم هشدار دهنده را در اطراف محل حادثه قرار دادند.

    جوادی خاطرنشان کرد: آتش نشانان با بکارگیری تجهیزات هیدرولیکی نجات قسمتی از بدنه خودرو را برش دادند و سرنشین محبوس شده(یک مرد 30 ساله) که دچار مصدومیت شده بود را از خودرو خارج کرده و برای انتقال به مرکز درمانی تحویل کادر پزشکی اورژانس دادند.

    گفتنی است؛ علت بروز این حادثه رانندگی از سوی کارشناسان پلیس راهور اعلام می شود.

    انتهای پیام/

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط