فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان عنوان کرد:

شماره‌گذاری ۱۴۷ دستگاه خودروی وارداتی در استان همدان

عصر خودرو- رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی همدان از شماره‌گذاری ۱۴۷ دستگاه خودروی وارداتی طی سال گذشته در استان همدان خبرداد.

شماره‌گذاری ۱۴۷ دستگاه خودروی وارداتی در استان همدان
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۹ خرداد ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۶:۰۰

    به گزارش  پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر، علی فکری ظهر دوشنبه در شورای هماهنگی ترافیک استان همدان گفت: سال گذشته 11 هزار 468 دستگاه خودرو شماره‌گذاری و به تعداد خودروهای استان همدان اضافه شد.

    وی با بیان اینکه پارسال 7 هزار و 865 موتورسیکلت جدید شماره‌گذاری شد، عنوان کرد:‌ از مجموع موتورسیکلت‌های جدید 4 هزار و 991 موتورسیکلت در همدان، 971 موتورسیکلت در ملایر و 341 موتورسیکلت در نهاوند شماره‌گذاری شدند.

    فکری با اشاره به اینکه سال گذشته 9 هزار و 155 دستگاه خودرو در شهرستان همدان شماره‌گذاری شد، گفت: پارسال 10 هزار و 420 خودرو اسقاطی شدند که برخی از آنها متعلق به سایر استان‌ها بوده است.

    وی با اشاره شماره‌گذاری 147 دستگاه خودروی وارداتی طی سال گذشته در استان، افزود:‌ 56 خودروی جانبازی نیز طی سال گذشته شماره‌گذاری شد.

    معاون استاندار همدان نیز بابیان اینکه باید اقدامات جدیدی برای کاهش ترافیک صورت گیرد، گفت: فرمانداران باید اعتباری را برای نصب دوربین و GPS در نقاط حادثه خیز شهرستان ها در نظر بگیرند.

    محمودرضا عراقی با اشاره به اجرای ماده 23 در خصوص جرایم راهنمایی و رانندگی افزود: 50 درصد اعتبارات این بخش به اداره راه و شهرسازی و 50 درصد به شهرداری منتقل می‌شود تا در رفع نقاط حادثه‌خیز هزینه شود.

    عراقی با بیان اینکه اداره راه و شهرسازی و شهرسازی باید برنامه‌ریزی داشته باشد تا به مرور و با اولویت کارها انجام شود، گفت: باید اعتبارات را به سمت تجهیز معابر به دوربین ثبت تخلفات سوق داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط