فونیکسریمکسبهتام

رئیس پلیس راه استان زنجان:

گشت پلیس راه زنجان عامل مصدومیت موتورسوار در ورودی شهر نبود

عصر خودرو- رئیس پلیس راه استان زنجان با تکذیب فوت موتور سوار در محور زنجان به بیجار، گفت: گشت پلیس راه زنجان عامل مصدومیت موتورسوار در ورودی شهر زنجان نبود.

گشت پلیس راه زنجان عامل مصدومیت موتورسوار در ورودی شهر نبود
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۸ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۵:۲۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ علی اصغر شیر محمدی با تکذیب فوت موتور سوار  در محور زنجان به بیجار، گفت: موتور سوار خاطی به علت نداشتن کلاه ایمنی به محض مشاهده پلیس فرار می کند در حالی که گشت پلیس راه این محور را دور می زد.

    وی با بیان اینکه متاسفانه برخی ها به جای فرهنگ سازی مقرارت رانندگی تنها اقدام به پخش شایعه می کنند و واقعیت ها را کتمان می کنند، ادامه داد: یک موتوار سوار که در مسیر خلاف حرکت می کرد با مشاهده پلیس در حال فرار بود که باموتورسواردیگر برخور کرد.

    شیرمحمدی اظهار کرد: در این میان تعقیب و گریز این موتور سوار باعث شد تا این موتور سوار با موتور سوار دیگری که کلاه ایمنی داشت برخورد کند و وی  را به گاردیل بزند و پلیس هم به یاری این مصدوم شتافت و موتور سوار خاطی فرار کرد.

    رئیس پلیس راه استان زنجان گفت: خوشبختانه این تصادف مورد فوتی نداشت.

    توضیحات پلیس راه زنجان در مورد یک تصادف

    همچنین پایگاه اطلاع رسانی پلیس استان زنجان، در پی انتشار فیلمی از یک حادثه رانندگی در شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران که با هدف تخریب چهره پلیس منتشر و در این فیلم چنین القاء می‌شود که پلیس راه عامل تصادف موتور سیکلت سوار بوده و این موتور سیکلت با گشت پلیس راه برخورد کرده است، پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرده است.

    در پی انتشار فیلمی از یک حادثه رانندگی در شبکه‌های معاند نظام جمهوری اسلامی ایران که با هدف تخریب چهره پلیس منتشر و در این فیلم چنین القاء می شود که پلیس راه عامل تصادف موتور سیکلت سوار بوده و این موتور سیکلت با گشت پلیس راه برخورد کرده است پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان توضیحاتی به شرح ذیل ارائه کرده است.

    پلیس راه در راستای برقراری نظم و امنیت اجتماعی و ترافیکی فعالیت‌ها و اقدامات گسترده‌ای در جاده‌های برون شهری انجام می‌دهد از جمله برخورد قانونی با خودروها و موتور سیکلت‌های متخلف است.

    از آنجا که بیشتر جرائم از جمله ( راه زنی، سرقت، سرقت به عنف، توزیع مواد مخدر و ... ) توسط راکبانموتور سیکلت‌های فاقد پلاک انتظامی صورت می‌گیرد، گشت پلیس راه زنجان برابر قانون به راکب یک دستگاه موتور سیکلت فاقد پلاک انتظامی دستور ایست صادر و راکب و ترک نشین این موتور سیکلت با مشاهده گشت پلیس راه تغییر مسیر  داده و در لاین مخالف و برخلاف حرکت خودروها با سرعت متواری می‌شود که در حین فرا ر با یک دستگاه موتور سیکلت دیگر که در مسیر خود در حال حرکت بود برخورد ومنجر به برهم خوردن تعادل راکب آن و برخورد با گارد ریل کنار جاده می‌شود.

    متاسفانه در این حادثه راکب موتور سیکلت مجروح و متخلفان از صحنه متواری می‌شوند و بلافاصله گشت پلیس راه برای اقدامات امدادی در محل حضور می‌یابد.

    افراد حاضر در محل نیز به علت شدت مصدومیت راکب تقاضای رسیدگی سریع به این حادثه را داشتند و همان طور که در فیلم منتشره مشخص است هیچ گونه آثار برخورد موتور سیکلت با خودرو گشت پلیس راه وجود ندارد .

    شبکه‌های معاند از این حادثه سوء استفاده کرده و قصد دارند چنین القاء کنند که علت این حادثه گشت پلیس راه بوده است .

    تمام دغدغه پلیس حفظ جان و امنیت مردم و برخورد قانونی با متخلفانی است که قانون شکنی کرده و جان مردم را به خطر می‌اندازند.

    در پایان فرماندهی انتظامی استان زنجان ضمن هشدار برای انتشار دهندگان این گونه تصاویر که منجر بهسوء استفاده سایت‌های معاند از این حادثه شده است، از شهروندان خواست بدون بررسی جوانب و به منظور پیشگیری و سوء استفاده افراد معاند و سایت‌های بیگانه از انتشار چنین تصاویری خودداری کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۵ روز پیش
        آرشیو