فونیکسریمکسبهتام

مرسدس-بنز در نمایشگاه فرانکفورت رونمایی می‌کند

EQ A دومین عضو خانواده الکتریکی EQ

عصر خودرو- گزارشها حاکی از اینست که مرسدس-بنز در پاییز امسال در نمایشگاه خودروی فرانکفورت از یک کانسپت الکتریکی جدید رونمایی خواهد کرد.

EQ A دومین عضو خانواده الکتریکی EQ
نسخه قابل چاپ
شنبه ۰۶ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو»   ، این کانسپت موسوم به EQ A در قالب یک هاچبک جمع و جور خواهد بود. 

    پس از EQ C SUV(خودروی موجود در تصویر) که سال گذشته در نمایشگاه خودرویی پاریس رونمایی شد، کانسپت EQ A دومین خودرویی است که تحت زیربرند EQ در شرکت مرسدس تولید می‌شود. همچنین گمان میرود که بخش EQ مرسدس در حال کار روی مدل های سری E و S است.

    در واقع انتظار می‌رود EQ A عمدتا به دلیل قیمت پایه حدودا 45 هزار دلاری، سر گروه خانواده EQ باشد. این خودرو روی پلتفرم الکتریکی متغیر مرسدس قرار خواهد گرفت و از سال 2020 روانه بازار می‌شود.

    به گزارش اتوکار، کانسپت EQ A سبک و سیاق هاچبک‌های متعارف را به همراه یک کاپوت معمولی خواهد داشت. این کانسپت نیز همانند کانسپت EQ C مجهز به نوعی پنل مشکی در قسمت جلوپنجره خواهد بود. این خودرو چهار درب بوده و ظرفیت پنج سرنشین را دارد.

    این کانسپت از یک موتور الکتریکی که نیرویش را روانه چرخهای جلو می‌شود بهره می‌برد. منابع آگاه می‌گویند مرسدس در حال بررسی یک نسخع دو موتوره دو دیفرانسیل از این خودرو است. EQ A دو موتوره در واقع یک خودروی پرفورمنس با قیمت بالا خواهد بود.

    جزئیات دقیق EQ A در آستانه نمایشگاه خودرویی فرانکفورت منتشر خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط