فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

آزمایش فنی و بررسی سرباز کوچک کره ای

عصر خودرو – شماره ۳۳۴ هفته نامه خودرو امروز به همراه جدیدترین شماره از خودرو امروز پلاس با نام "اسپرت" از روز شنبه ۶ خرداد ماه در دسترس علاقمندان خواهد بود.

آزمایش فنی و بررسی سرباز کوچک کره ای
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۲۲:۰۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»،  شماره 334 هفته نامه خودرو امروز را با گفت و گو با مشاور خودرو وزیر صنعت و عضو شورای سیاستگذاری خودرو آغاز کرده ایم. بیوک علیمرادلو در خصوص داخلی سازی 40 درصدی خودروها با خودرو امروزی ها گفت و گو کرده است.

    در مرور رویدادهای هفته گذشته "سدان شهری جدید FAW در راه ایران" و "جدیدترین شرایط فروش محصولات رنو در ایران" را خواهیم خواند و با "ترمز بریدن قیمت لنت در بازار" سری به بازار این هفته می زنیم.
    در ادامه با "اشکودا Karoq 2018"، "شاه مارهای تازه شلبی"، "فلفل ریزه آلمانی"، "کمری 2018"، "بنتلی کانتیننتال" و "ب ام و M3"، گشتی در جهان خودرو می زنیم و "سرعت برای سه نفر" ما را با مک لارن F1، سریع ترین خودرو تنفس طبیعی جهان" آشنا می کند.
    "جدال شرقی های جمع و جور" نبرد چری آریزو 5 اتوماتیک با کیا سراتو 2000 دست دوم را به نمایش می گذارد و "سرباز کوچک کره ای" بررسی خودرو امروزی ها از هیوندای i10 را در اختیار علاقمندان قرار می دهد.
    در نیم نگاه هفته نگاهی تازه به BYD S6 خواهیم داشت و با "بزرگان کم حاشیه" با دوو پرنس و مزدا 929 به عنوان دو سدان لوکس کمیاب دهه نودی آشنا می شویم.
    ماشین سنگین این هفته با "تاترا" از دستان پر راهسازان می گوید و "کارمندان چهارچرخه دولت" دولتی ترین خودروهای ایران را معرفی می کند.
    و در آخر با "معرفی تایرهای ران فلت" و بخش سوم مسائل و مشکلات غیرعادی به آموزش های فنی هفته می رسیم.
    در ضممیه خودرو امروز پلاس این هفته نیز که با نام اسپرت منتشر شده است "پرونده نیم قرن فعالیت بازوی اسپرت ساز مرسدس" را ورق می  زنیم و به بررسی تکامل خاص ترین محصولات اسپرت استون مارتین می پردازیم.
    "افزایش قدرت به هر قیمتی" چگونگی داشتن پیشرانه قدرتمند را شرح می دهد و "اصیل زادگانی از قاره سبز" به مقایسه F-Type با پورشه 718 باکستر در آستانه ورود جگوار به بازار ایران می پردازد.
    در گام بعدی "4 سیلندرهایی با توان 8" به معرفی قوی ترین خودروهای چهار سیلندر در سال 2017 می پردازد و "آغاز آینده برای مک لارن"، دوئل ابرژرمن ها"، "صرف فعل خواستن و نتوانستن" و ده ها مطلب خواندنی دیگر در صفحات ضمیمه اسپرت در اختیار خوانندگان قرار گرفته است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو