فونیکسریمکسبهتام

در دیدار معاون پژوهشی دانشگاه آزاد با ستاری تاکید شد

کمک معاونت علمی برای پیگیری اخذ استاندارد و تجاری‌سازی خودروی برقی

عصر خودرو- در دیدار سرپرست معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی با معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور بر انجام پروژه‌های کاربردی کلان در سطح ملی و حمایت از فعالیت شرکت‌های دانش‌بنیان تاکید شد.

کمک معاونت علمی برای پیگیری اخذ استاندارد و تجاری‌سازی خودروی برقی
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۰۳ خرداد ۱۳۹۶ - ۱۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکتر مرتضی موسی‌خانی معاون پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی روز گذشته با دکتر سورنا ستاری معاون علمی و فناوری رییس‌جمهور در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.

    دکتر ستاری در این دیدار ضمن تبریک به دکتر موسی‌خانی برای انتصاب سرپرستی معاونت پژوهش و فناوری دانشگاه آزاد، از خداوند منان برای وی توفیق و سربلندی مسئلت کرد.

    در این نشست، موضوعات مختلفی از قبیل امکان بهره‌گیری پژوهشگران و نخبگان دانشگاه آزاد اسلامی از شبکه آزمایشگاهی کشور و مزایای تخصیص یافته برای نخبگان، همکاری مشترک اساتید، پژوهشگران و محققان دانشگاه آزاد اسلامی در زمینه طرح‌های کلان ملی با معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، حمایت از فعالیت‌های شرکت‌های دانش‌بنیان، شتاب دهنده‌ها و پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی مطرح شد.

    همچنین بر انجام پروژه‌های کاربردی کلان و در سطح ملی و کمک به پیگیری اخذ استاندارد خودرو و تجاری‌سازی خودروی برقی که از طرح‌های کلان ملی معاونت علمی و فناوری ریاست‌جمهوری بود که در مرکز فناوری و نوآوری دانشگاه آزاد اسلامی واحد قزوین در حال آماده‌سازی است، تاکید شد.

    بر اساس اعلام روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، در این جلسه دکتر زین‌الدین معاون تجاری‌سازی معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری نیز حضور داشت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط