فونیکسریمکسبهتام

حوادث رانندگی در استان سمنان شش مجروح داشت

عصر خودرو- رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه صبر و شکیبایی می‌تواند ایمنی یک سفر را تضمین کند، ابراز داشت: حوادث رانندگی پایان هفته در استان دو کشته و شش مجروح بر جای گذاشت.

حوادث رانندگی در استان سمنان شش مجروح داشت
نسخه قابل چاپ
شنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۳۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، سرهنگ حسن خسروجردی ضمن بیان اینکه پایان هفته در محورهای استان سمنان دو کشته و شش مجروح برجای گذاشت، ابراز داشت: روز پنج‌شنبه ساعت 19 در کیلومتر یک محور میامی-سبزوار خودرو 206با سه سرنشین جوان به شدت با تیر چراغ برق برخورد می‌کند که در این حادثه متاسفانه یک نفر کشته و دو نفر مجروح می‌شوند که مجروحان به مراکز درمانی انتقال پیدا می کنند.

    وی افزود: طی حادثه دیگری در محور شاهرود-آزاد شهر برخورد کامیون بنز با سواری پراید مرگ دختر 12 ساله را رقم می‌زند و راننده 32ساله به همراه دو خانم و یک آقا در این حادثه مجروح می‌شود.

    رئیس پلیس‌راه استان سمنان بابیان اینکه کویری و یکنواخت بودن محورهای استان اغلب موجب خواب‌آلودگی رانندگان می‌شود، ابراز داشت: متاسفانه در بسیاری از حوادث شاهد رانندگی قشر جوانی هستیم که در جاده‌ها با سرعت زیاد تردد می کند که این موارد باعث ایجاد سوانح تصادف برای خود و دیگر خودروها می‌شوند که از رانندگان به‌ویژه جوان ها تقاضا داریم با رعایت سرعت مطمئن تردد و در صورت احساس خستگی و خواب‌آلودگی بلافاصله در اولین توقفگاه استراحت و سپس طی مسیر کنند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط