فونیکسریمکسبهتام

خودرویی ها در بازار سرمایه/ ۲۷ اردیبهشت۹۶

گروه خودرو متعادل و سبز به استقبال انتخابات رفت

عصر خودرو- امروز چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه، گروه خودرو با معاملاتی متعادل و سبز به استقبال انتخابات رفت، دماسنج گروه با رشد تقریبا ۷۰ واحدی در آخرین روز کاری قبل از انتخابات متاثر از معاملات مثبت نماد خساپا، در مدار ۱۹ هزار و ۵۴ واحدی قرار گرفت.

گروه خودرو متعادل و سبز به استقبال انتخابات رفت
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۷ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۳:۳۷:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصرخودرو»، در این روز سهامداران تعداد 308 میلیون سهام از گروه خودرو به ارزش معاملاتی 41.7 میلیارد تومان در 16 هزار نوبت معاملاتی دست به دست کردند که خساپا با جابه جایی 182 میلیون سهام به ارزش 24.7 میلیارد تومان صدرنشین گروه بود.
    در نیمه دوم بازار شاهد رنج مثبت در نماد خساپا بعد از معامله بلوک سهم در قیمت 136 تومان به همراه افزایش تقاضا در سایر نمادهای گروه بودیم، از این رو خساپا امروز را با رشد حدود 2 درصدی در قمیت 136 تومان به پایان رساند، با این حال حقیقی سهم فروش سنگین 140 میلیونی به دلیل نگرانی از نتایج انتخابات داشت، به این دلیل علی رغم خرید 122 میلیونی حقوقی، نماد خساپا صف خرید نشد و رشد متعادلی داشت.
    خودرو در حوالی صفر منفی و قیمت 280 تومان بود، نمادهای ورنا،خگستر،خشرق،خنصیر و خدیزل نیز افت قیمتی زیر یک درصد داشتند.
    اما نمادهای دیگری مثل خاذین، خوساز، خبهمن،خمحرکه، ختوقا و خموتور در حاشیه صفر مثبت قیمت پایانی معامله شدند.
    امروز خفنر پس از دو هفته صف خرید پی در پی، با رشد قیمتی تقریبا 5 درصدی معاملاتی و در حاشیه 4 درصد مثبت با قیمت پایانی 490 تومان صف خود را عرضه کرد.
    امروز، خمحور و خچرخش جزو منفی ترینهای گروه بودند، خمحور با افت 4 درصدی در قیمت 250 تومان و خچرخش در قیمت 189 تومان و در حاشیه 3 درصد منفی بود.
    مابقی نمادها نیز متعادل مثبت یا منفی بودند، در این بین نماد خزامیا که در میانه بازار پیشتاز گروه شده بود نهایتا با رشد 2 درصدی در قیمت 87 تومان پایانی به کار خود خاتمه داد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط