فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

سوناتای پاک با قیمت رقابتی آمد

عصر خودرو- شنبه بیست و سوم اردیبهشت ماه شماره سیصد و چهل و دوم هفته نامه خودرو امروز به همراه ضمیمه ۱۶ صفحه ای خودرو امروز پلاس با نام شاسی بلند منتشر خواهد شد.

سوناتای پاک با قیمت رقابتی آمد
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۰:۴۵:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این شماره از هفته نامه فربد زاوه، کارشناس صنعت خودرو، با خودرو امروز در خصوص تعرفه واردات خودرو به گفت و گو نشسته و دیوار بلند تعرفه را مانع رشد و توسعه صنعت خودرو دانسته است.

    در ادامه هم در بررسی رویدادهای هفته مطالب "کاپرا 2 آمد"، "UAZ در ایران تولید می شود"، "تعرفه واردات خودرو در سال 96 تغییر نمی کند"، "بنزین «استاندارد ملی» جایگزین «بنزین یورو 4» شد"، "تحویل پنجاهمین خودرو آذهایتکس در طرح جایگزینی"، "دنا پلاس 6 ساعته تمام شد" را خواهیم خواند.

    بازارگردی این هفته هم با "بازار فیلتر، صنعتی جذاب" به بررسی بازار انواع فیلتر خودرو و جدیدترین لیست قیمت این محصولات پرداخته است.

    در بررسی این هفته هم با نگاهی به نسل جدید کیا پیکانتو "کوچولوی بامزه کیا با نقاب تازه اش" را مرور می کنیم. فرش قرمز هفته هم پیش پای "سوناتای پاک با قیمت رقابتی اش" پهن خواهد شد.

    در ادامه "سامورایی های ناشناخته" پرونده مهمانان موقت بازار ایران یعنی نیسان مورانو و قشقایی را بررسی می کنیم. "پشت فرمان پیکاپ خوش تیپ مکسوس" ملاقاتی خواهد بود با وانت جدید T60در شانگهای و "سال تغییر موازنه قدرت" هم به بررسی جامع روند واردات خودرو در سال 1395 می پردازد.

    در گام بعدی با "پشت فرمان ژاپنی کم اشتها" ملاقاتی با پرفروش ترین هیبرید جهان در فرودگاه خواهیم داشت و "پوست اندازی باربر چینی" نگاهی به نسل جدید وانت ریج خواهد داشت.

    "پیکان تولدت مبارک" به مناسبت سالروز 50 سالگی این خودرو پرونده این محصول را مرور می کند و "شناخت اصول فیلر کردن" و "مسائل و مشکلات غیرعادی اتومبیل" را در آخرین صفحات و بخش بررسی های فنی مطالعه خواهیم کرد.

    دهمین شماره از ضمیمه شاسی بلند خودرو امروز پلاس هم پرونده خود را "تست فنی تویوتا لندکروزر FJ80" آغاز می کند.

    در ادامه "سفرهای رویایی"  به بررسی بازار انواع تجهیزات و ملزومات سفرهای آفرودی می پردازد و "بزرگ اما سریع" تندروترین شاسی بلند تیونینگ شده جهان را معرفی خواهد کرد.

    "زیباروی غربی در برابر جان سخت شرقی" به مقایسه جدال ولووXC90 و تویوتا لندکروزر در بازار شاسی بلندهای فول سایز می پردازد و "تحول در بیراهه" بررسی فنی لندکروزر سری 80 خواهد بود.

    در ادامه نیز مطالب "بررسی موفقیت کراس اوورها در منطقه آزاد اروند در یک سال اخیر"، "سلاطین آفرود"، "انتخابی متفاوت در میان کوچک قامتان"، "چاقوی سوئیسی؛ ساخت ژاپن"، "لوکس ترین شاسی بلندهای حال حاضر بازار جهانی" و ... در اختیار خوانندگان قرار خواهد گرفت.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو