فونیکسریمکسبهتام

بزرگ‌ترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال ۹۶ برگزار شد

عصر خودرو- دومین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو با حضور مدیرعامل، مدیران ارشد شرکت‌های نگین خودرو، رنو ایران،ISQI و نمایندگان سراسر کشور در روز پنجشنبه ۱۴ اردیبهشت‌ماه ۱۳۹۶ در شهر بندرعباس برگزار شد.

بزرگ‌ترین همایش نمایندگان نگین خودرو در سال ۹۶ برگزار شد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، دومین همایش نمایندگی‌های شرکت نگین خودرو، با حضور نمایندگان این شرکت و جمعی از مدیران رنو و مهمانان ویژه در بندرعباس برگزار شد.
    هدف از برگزاری این همایش تعیین خط‌مشی و چشم‌اندازهای شرکت نگین خودرو و هم سو کردن اهداف نمایندگان با اهداف کلان شرکت در سال 1396  بود. همچنین در این همایش از نمایندگی‌های برتر شرکت نگین خودرو در سال 1395 با اهدای لوح‌های یادبود و جوایز ویژه تقدیر به عمل آمد.

    جمشید حسینی مدیرعامل نگین خودرو در آغاز این مراسم ضمن تشکر از مشتریان بابت اعتماد خود به برند رنو و مهم‌تر از آن شرکت نگین خودرو، بعد از تشریح عملکرد موفقیت‌آمیز شرکت و با یادآوری رسیدن به رشد شگفت‌انگیز فروش در سال گذشته، بر ادامه روند رو به رشد شرکت با تمرکز بر ارتقاء خدمت به ذینفعان و شرکای تجاری در سال 96 تاکید کرد. اهم موضوعات ایراد شده در سخنرانی مدیرعامل نگین خودرو در خصوص افزایش کیفیت سطح خدمت‌رسانی به مشتریان و بهبود وضعیت خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو بود. در همین راستا، جمشید حسینی از استانداردسازی کلیه شبکه خدمات پس از فروش منطبق با استانداردهای جهانی رنو و نیز افزایش ناوگان "نگین سرویس" و ارائه خدمات نوین به مشتریان شرکت نگین خودرو خبر داد.

    پس از اتمام سخنرانی مدیرعامل نگین خودرو، مدیر شرکت رنو ایران، آقای عبدِل، معاون بازرگانی رنو در ایران در خصوص قرارگیری جایگاه برند رنو در میان برندهای برتر دنیا و موفقیت چشمگیر در بازار ایران طی سال‌ 95 توضیحات کاملی ارائه داد و به‌عنوان دستاوردهای بزرگ نگین خودرو در سال گذشته، به فروش موفق رنو تلیسمان در ایران در مقایسه با سایر کشورهای جهان و همچنین قطب تمرکز فروش رنو در خاورمیانه اشاره کرد.

    در ادامه رضا فاطمی فرد مدیر خدمات پس از فروش شرکت نگین خودرو، با ارائه توضیحاتی به تشریح دستاوردهای شرکت در زمینه تجهیز نمایندگان به ابزار و فناوری‌های تعمیرات بروز و مدرن و نیز احداث بزرگ‌ترین مرکز آموزش خاورمیانه پرداخت. وی در ادامه، برنامه‌های سازمان در بخش خدمات پس از فروش در سال 96 و هدف کسب رتبه اول در این زمینه در میان سایر شرکت‌های واردکننده خودرو را اعلام کرد و سرعت بخشی در فرآیندهای خدمت‌رسانی به مشتریان ارزشمند رنو بخصوص گسترش فعالیت‌های سامانه نگین سرویس و تامین قطعات در طول سال 96 را نوید داد.

    پس از پذیرایی از میهمانان، محمد مرتضایی، مدیر بازاریابی و شبکه نمایندگان شرکت نگین خودرو، طی سخنرانی خود با تشریح وضعیت فعلی و دستاورد سازمان در حوزه بازاریابی در بخش‌های تبلیغات، تحقیقات بازار و برنامه‌ریزی فروش در سال 1396، توضیحاتی در خصوص برنامه‌های آتی سازمان در راستای گسترش فعالیت‌های بازاریابی نوین و مدرن ارائه کرد. همچنین برنامه‌ریزی‌های انجام شده برای توسعه شبکه نمایندگان در سراسر کشور به‌منظور ارائه خدمات متمایز و فراگیر به مشتریان در جهت رضایتمندی حداکثری ایشان برای نمایندگان تبیین شد. پیاده‌سازی استانداردهای رنو فرانسه و نیز اعمال الزامات سازمان بازرسی و استاندارد ایران ISQI در اولویت‌های فعالیت‌های شبکه نمایندگان همسو با پوشش سراسری در کشور خواهد بود.

    در بخش پایانی، مهندس سلیمی به نمایندگی از سازمان بازرسی کیفیت و استاندارد ایران ISQI توضیحاتی در خصوص رتبه‌بندی شرکت‌های فعال در صنعت خودرو و تولید و واردات پرداخت و در خصوص رویه ارزیابی شبکه خدمات پس از فروش توضیحاتی جامع ارائه نمود. در این بخش سلیمی از در نظر گرفتن شاخص فروش در ارزیابی سال جدید نمایندگان شرکت‌ها و از جمله شرکت نگین خودرو خبر داد.

    در بخش اعلام نماینده برتر، نمایندگی‌های تیموری و قناد از استان اصفهان، نمایندگی دلشاد از استان گیلان و آقایان حسینی و محمدی از نمایندگی نیشابور به‌واسطه عملکرد مناسب خود در حوزه فروش و نیز کسب امتیاز مناسب در ارزیابی سازمان ISQI به‌عنوان نمایندگان برتر معرفی شدند و لوح یادبود و هدایایی ویژه به ایشان اهدا شد.

    پس از این سمینار، کلیه مدعوین به همراه مدیرعامل و مدیران شرکت نگین خودرو، از سایت لجستیک بندرعباس که به‌عنوان بزرگ‌ترین مرکز PDI/PDS کشور و نیز گمرک اختصاصی شرکت که از اواخر سال گذشته شروع بکار نموده است، بازدید به عمل آوردند. با توجه به نزدیکی این مرکز به بندر شهید رجایی و فضای 65000 مترمربع با ظرفیت پارک 3000 دستگاه خودرو، امکان سرعت بخشیدن در فرایند تحویل خودرو به مشتریان گران‌قدر رنو فراهم می‌شود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو