فونیکسریمکسبهتام

شهردار معمولان:

بارش تگرگ موجب ریزش کوه و مسدود شدن جاده‌های روستایی معمولان شد

عصر خودرو- شهردار معمولان گفت: بارش شدید باران و تگرگ موجب آب‌گرفتگی منازل، ریزش کوه و بسته شدن جاده‌های روستایی معمولان شد.

بارش تگرگ موجب ریزش کوه و مسدود شدن جاده‌های روستایی معمولان شد
نسخه قابل چاپ
شنبه ۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۰۹:۵۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مسعود شاکرمی  اظهار داشت: بارش شدید باران و تگرگ  در این شهر بی سابقه بوده به طوری که تعدادی از منازل در حاشیه کوه بر اثر تگرگ دچار آبگرفتگی شدند.

    وی افزود: با کمک و تلاش نیروهای آتش نشانی شهرداری معمولان مشکل آبگرفتگی منازل برطرف  شده است.

    شهردار معمولان گفت: با تلاش نیروهای شهرداری معمولان آبگرفتگی چند نقطه از این شهر رفع شد و این شهرداری علاوه بر ارائه خدمات به شهروندان موجب نجات 20 خودرو گرفتار شده در جاده های روستایی آمیران کوشکی، بن تومان سه، طیار شاکرمی و افرینه بخش معمولان شد.

    شاکرمی افزود: ریزش کوه در ورودی بین دو تونل معمولان موجب بسته شدن جاده پلدختر - خرم آباد در این مسیر شد به طوریکه رانندگان تنها قادر به تردد در یک لاین این محور بودند که این مشکل با کمک نیروهای شهرداری معمولان برطرف و جاده ترانزیتی بازگشایی شد.

    وی گفت: نیروهای شهرداری با تمام امکانات و تجهیزات در نقاط مختلف شهر برای وقوع حوادث احتمالی به حالت آماده باش کامل قرار دارند.

    شهردار معمولان ادامه داد: با توجه به این که این شهر فاقد اداره راه و شهرسازی، راهداری و جمعیت هلال احمر است؛ شهرداری معمولان تنها ارگانی است که در چنین مواردی در شهر خدمات رسانی می کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط