فونیکسریمکسبهتام

ب ام و به نبرد خودروهای الکتریکی می‌رود

عصر خودرو- به دلیل ترس از عقب افتادن از رقبا در زمینه ی خودروهای الکتریکی، ب‌ام‌و در حال استفاده از تاکتیک‌های تکان‌دهنده و شوکه کننده برای ترساندن کارکنان خود است.

ب ام و به نبرد خودروهای الکتریکی می‌رود
نسخه قابل چاپ
جمعه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۵۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصر خودرو» به نقل از خبرآنلاین، در سه ماه گذشته، ب‌ام‌و 14 هزار مهندس، مدیر کارخانه و بازاریاب را به مراسم‌هایی فرستاده که برای آماده کردن آن‌ها برای آینده‌ی حمل‌ونقل و بحث درباره‌ی همه‌چیز، از باتری‌ها گرفته تا برنامه‌های اشتراک خودرویی و حسگرهای لیزری طراحی شده‌اند.

    همه‌ی این موضوعات به خاطر فشارهایی است که از سوی مدیرعامل شرکت هارالد کروگر وارد می‌شود. او می‌خواهد ب‌ام‌و در زمینه‌ی توسعه‌  تکنولوژی‌های بیشتر و خودروهای پیشرفته‌تر از رقبا عقب نیفتد.

    یکی از مدیران رده بالای ب‌ام‌و گفته است:یا ما بخشی از این تغییر جهت بازار خواهیم بود و یا اینکه بازار بدون ما رو به جلو حرکت خواهد کرد.

    در سال 2013 ب‌ام‌و با معرفی هاچبک i3 و مدل اسپورت i8 در سال بعد از آن موج‌هایی را ایجاد کرد. هرچند از آن زمان تاکنون این برند از نظر مدل‌های الکتریکی پشت سر رقبا قرار گرفته و تلاش دارد تا سال 2020 تنها دو خودروی الکتریکی جدید معرفی کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط