فونیکسریمکسبهتام

فرمانده پلیس راهور هرمزگان خبر داد:

کاهش ۵۶ درصدی متوفیان تصادفات درون شهری در هرمزگان

عصر خودرو- رئیس پلیس راهور استان هرمزگان از کاهش ۵۶ درصدی وقوع تصادفات فوتی و متوفیان ناشی از تصادفات درون شهری در فروردین امسال خبر داد.

کاهش ۵۶ درصدی متوفیان تصادفات درون شهری در هرمزگان
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۱۳ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۴:۳۲:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر،  سرهنگ محمد باقر سلیمی ظهر چهارشنبه در نشستی با خبرنگاران گفت: با تلاش شبانه روزی ماموران پلیس راهنمایی و رانندگی و اجرای منظم و مستمر طرح های ترافیکی در فروردین ماه امسال جهت برقراری و حفظ امنیت ترافیکی در سطح معابر شهری 735دستگاه خودرو 966 دستگاه موتور سیکلت به‌دلیل ایجاد تخلفات رانندگی و ترافیکی توقیف و اعمال قانون شده است.

    وی تعداد کل تصادفات درون شهری در فروردین ماه امسال را 133 فقره با 29 درصد کاهش بیان کرده و افزود: در مقایسه با مدت مشابه سال قبل وقوع تصادفات 56 درصد،جرحی 13درصد و خسارتی 77 درصد کاهش داشته است.

    رئیس پلیس راهور هرمزگان در ادامه دیگر اقدامات و فعالیتهای صورت گرفته در مدت یاد شده را برگزاری 15 جلسه آموزش همگانی و آموزش مقررات راهنمایی و رانندگی  به رانندگان وسایل حمل و نقل عمومی به تعداد 5 هزار و 427 نفر توسط کارشناسان راهنمایی و رانندگی در مدارس، ادارات، مساجد ،مراکز آموزشی و ناوگان حمل و نقل عمومی، اعمال قانون هزار و 453 فقره شیشه دودی ،11 هزار و 875فقره تخلفات حادثه‌ساز در استان، توقیف 10فقره گواهینامه نمره منفی و54 گواهینامه به دلیل تست الکل و 598فقره اعمال قانون خلافی بالای یک میلیون و همچنین مبلغ اعمال قانون صورت گرفته در این مدت را 24 میلیارد و 163 میلیون ریال عنوان کرد.

    این مسئول انتظامی در ادامه تعداد کل تصادفات فوتی، جرحی و خسارتی در فروردین امسال را 133 فقره اعلام نموده و افزود: توقیف خودرو 68 درصد افزایش و مبلغ اعمال قانون درمقایسه با مدت مشابه سال قبل 12 درصد کاهش داشته است.

    سرهنگ سلیمی در پایان مهمترین فعالیت به اقدامات صورت گرفته در مدت یاد شده را صدور هزارو555جلد گواهینامه جدیدالصدور ،هزار و 143گواهینامه تعویضی و 114 گواهینامه المثنی، شماره‌گذاری 13خودروی نو شماره، 43 فقره گذر موقت و نقل و انتقال هزار و 853 دستگاه خودرو و 491دستگاه موتورسیکلت عنوان کرد.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط