فونیکسریمکسبهتام

رشد ۲۸ درصدی نوسازی ناوگان عمومی حمل و نقل چهارمحال و بختیاری

عصر خودرو- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: نوسازی ناوگان عمومی حمل و نقل استان در دولت یازدهم نسبت به دولت قبل ۲۸ درصد رشد داشته است.

رشد ۲۸ درصدی نوسازی ناوگان عمومی حمل و نقل چهارمحال و بختیاری
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۱۰ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۰:۴۹:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، منوچهر سلمان‌زاده  با اعلام این خبر، اظهار کرد: 831 دستگاه ناوگان عمومی حمل و نقل مسافر و کالا در چهارمحال و بختیاری نوسازی شد.

    وی افزود: با توجه به نبود بستر حمل و نقل ریلی و کمبود و محدودیت حمل ونقل هوایی در چهارمحال و بختیاری، حدود 95 درصد جابه جایی بار و مسافر در این استان از طریق ناوگان حمل و نقل جاده‌ای انجام می‌شود.

    سلمان‌زاده ادامه داد: برخی وسایل نقلیه ناوگان حمل ونقل عمومی برون شهری از جمله مینی بوس‌ها در چهارمحال و بختیاری متعلق به دهه 60 و 70 بوده و بسیار فرسوده هستند.

    وی تصریح کرد: هم اینک 256 دستگاه اتوبوس یا میانگین عمر 10.5 سال، یک‌هزار و 32 دستگاه مینی‌بوس با میانگین عمر 28 سال و 905 دستگاه سواری با میانگین عمر 9.4 سال در استان فعال است.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری گفت: برای تغییر ساختار و نوسازی ناوگان مینی‌بوس در استان از سوی مالکان این نوع ناوگان استقبال و همکاری نمی‌شود.

    سلمان‌زاده ادامه داد: فعال کردن 15 مجتمع خدمات بین راهی به عنوان یکی از الزامات فراهم کردن ایمنی در حمل و نقل جاده در این دولت در استان با رشد 67 درصدی روبه رو بود.

    وی اظهار کرد: طی سال گذشته با تشکیل 19 جلسه مربوط به کمیسیون‌های ماده 11 به منظور رسیدگی به تخلفات 128 راننده و کمیسیون ماده 12 جهت رسیدگی به تخلفات هشت شرکت حمل و نقل عمومی احکام متناسب برای متخلفان صادر شد.

    سلمان‌زاده ادامه داد: در راستای رسیدگی به تخلفات رانندگان، غیرفعال کردن کارت هوشمندآن‌ها از یک تا سه ماه، 6 مورد جریمه نقدی و دو مورد تذکر کتبی به شرکت‌ها در سال 95 انجام شد.

    مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای چهارمحال و بختیاری بیان کرد: عمده تخلف رانندگان حمل و نقل عمومی مسافر، مربوط به نداشتن صورت وضعیت، نداشتن تجهیزات ایمنی و کمک‌های اولیه و عدم رعایت قوانین و مقررات بوده است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو