فونیکسریمکسبهتام

رئیس مرکز مدیریت حوادث البرز خبر داد:

وقوع دو تصادف در محور کرج - چالوس/انتقال ١١ مصدوم با بالگرد

عصر خودرو- رئیس مرکز مدیریت جوادث استان البرز از انتقال یازده مصدوم دو حادثه ترافیکی در محور کرج - چالوس توسط بالگرد پایگاه هوایی اورژانس خبر داد.

وقوع دو تصادف در محور کرج - چالوس/انتقال ١١ مصدوم با بالگرد
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۰۵ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۸:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از مهر ، مهرداد بابایی با اعلام این خبر اظهار کرد: در حادثه اول که بین دو خودرو سمند و کاپرا در محور کرج - چالوس رخ داد ضمن تماس با اورژانس 115 البرز  و اعلام حادثه بلافاصله نزدیکترین آمبولانس اورژانس 115 در صحنه حاضر شده و با بررسی ها و معاینات انجام شده توسط تکنسین‌های اعزامی، مشخص شد که این حادثه 4 مصدوم با آسیب های متعدد به جا گذاشته است.

    وی افزود: مصدومان این حادثه نیاز به انتقال به مرکز درمانی و انجام اقدامات درمانی در مرکز درمانی تخصصی داشتند.

    رئیس مرکز مدیریت حوادث البرز خاطرنشان کرد: با توجه به تعدد مصدومین و بعد مسافت تا مرکز درمانی، بالگرد پایگاه هوایی اورژانس 115 البرز به سمت جاده چالوس پرواز کرده و مصدومین را ضمن ارائه خدمات درمانی پیش بیمارستانی به بیمارستان البرز کرج انتقال داد.

    بابایی گفت: در حادثه دوم که تقریبا در همان محدوده بین دو دستگاه خودرو ال 90 و پژو 206 رخ داده بود، دو دستگاه آمبولانس اورژانس 115 البرز مستقر در جاده چالوس به محل اعزام شد.

    وی بیان کرد: تعداد مصدومین این حادثه،7 نفر بود که لزوم انتقال با بالگرد از طرف تکنسین‌های اعزامی به واحد اعزام و راهبری آمبولانس اعلام شد.

    وی افزود: در دومین پرواز بالگرد پایگاه هوایی اورژانس 115 البرز مصدومان در کمترین زمان به بیمارستان البرز کرج منتقل شده و یک خانم 18 ساله نیز از خدمات درمانی سرپایی برخوردار شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط