فونیکسریمکسبهتام

بنزین«۱۸۰۷»

کم‌فروشی یک درصدی نازل‌های پمپ‌ بنزین‌

عصر خودرو- بیات گفت: در بازرسی از نازل‌های جایگاه‌های عرضه بنزین استان تهران در سال گذشته، کمتر از یک درصد از نازل‌ها کم‌فروشی داشتند.

کم‌فروشی یک درصدی نازل‌های پمپ‌ بنزین‌
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۰۴ ارديبهشت ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از  باشگاه خبرنگاران جوان، مسلم بیات مدیرکل استاندارد استان تهران  اظهار داشت: بازرسان استاندارد در سال گذشته برای نظارت بر کم‌فروشی نازل‌ها، اقدام به 19 هزار و 783 مورد بازرسی از جایگاه‌ها کردند و در نتیجه آن مشخص شد تن‌ها 123 نازل، یعنی کمتر از یک درصد از نازل‌ها با استاندارد ملی مربوطه انطباق ندارد.

    بیات با بیان اینکه جایگاه‌های عرضه سوخت موظف هستند کنترل‌ها و گواهینامه‌های لازم را در خصوص صحت عملکرد نازل‌ها اعمال و ارایه کنند، گفت: کار نظارت بر عملکرد نازل‌ها در سایر استان‌های کشور نیز سالی 2 بار انجام می‌شود، اما به سبب استفاده بیشتر از نازل‌ها در استان تهران، کار نظارت سالی چهار بار صورت می‌گیرد.

    مدیرکل استاندارد استان تهران تصریح کرد: به طور کلی بیش از 99 درصد نازل‌های سوخت در استان تهران، با استاندارد ملی انطباق دارد که با کنترل و دقت بیشتر از سوی شرکت پالایش و پخش و همچنین سازمان استاندارد، تلاش می‌شود میزان خطا کاهش پیدا کند.

    وی افزود: برای رعایت حقوق مردم و کاهش خطای سهوی سامانه 1517 را به منظور رسیدگی به شکایات احتمالی مردم در نظر گرفته‌ایم و چنانچه موردی در خصوص کم‌فروشی نازل‌های سوخت احصاء شود، با گزارش به این سامانه سریعا به این مشکل رسیدگی خواهد شد.

    در حال حاضر، 288 جایگاه سوخت و بیش از 4300 نازل در استان تهران فعال است.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط