فونیکسریمکسبهتام

هفته ای سبز در انتظار گروه خودرو

خودرویی ها در هفته ای که گذشت

عصر خودرو- طی معاملات هفته ای که گذشت، شاخص گروه خودرو از ابتدای کانال ۱۹ هزار واحدی هفته قبل طی دو روز جهش کرد و تا حوالی کانال ۲۰ هزار واحدی رسید ولی نهایتا در محدوده ۱۹ هزار و ۲۱۶ واحد ایستاد و در این مدت گروه به بازدهی ۳ درصدی بسنده کرد.

خودرویی ها در هفته ای که گذشت
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۳۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۵۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، در این هفته سهامداران به طور میانگین تعداد 302 میلیون سهم از گروه خودرو به ارزش 42 میلیارد تومان دست به دست کردند که در مقایسه با هفته قبل معادل 2 درصد افت نشان می دهند.
    اولین روز معاملاتی این هفته با بازگشایی نماد معاملاتی نماد خاذین همراه شد که پس از اعلام تعدیل مثبت سنگین، بالاخره بازگشایی شد و با رشد 23 درصدی در قیمت 113 تومان جایی گرفت.
    در این روز ، نمادهای خودرویی بسیاری با صف خرید به کار خود پایان دادند، ولی صف سایپا عرضه شد که باتوجه به نزدیک شدن سهم به مقاومت سقف کانال در 150 تومان قابل پیش بینی بود، همچنین سایپا آمار تولید و فروش سال 95 خود را با پوشش فرابودجه‌ای ارائه کرد.
    طی روز دوم گروه خودرو تا کانال 20 هزار واحدی رشد کرد اما نتوانست از مقاومت 20 هزار و 210 واحدی خود عبور کند که باعث افت و سپس نوسانات شاخص در روزهای بعدی شد.
    از این رو در روز سوم نمادهای بسیاری از گروه اصلاح بیش از 4 درصدی را تجربه کرند، روز بعد گروه خودرو متعادل شد و  شاهد استقبال سهامداران از برخی نمادهای قطعه سازی بودیم.
    آخرین روز هفته، خودرویی ها شروعی قرمز داشتند اما لحظات پایانی در نمادهای خساپا و خکاوه رنج مثبت زده شد و حقوقی گروه نقش حامی را داشت، نهایتا خساپا در قیمت 134 تومان، پایانی متعادل و سبز داشت، ولی نماد خودرو در قیمت 280 تومان پایانی افت 0.6 درصدی را تجربه کرد.
    در مجموع به نظر می رسد باتوجه به حمایت حقوقی از گروه خودرو، همینطور با در نظر گرفتن شرایط تکنیکالی مناسب نمادهای گروه و نزدیک شدن به انتخابات ریاست جمهوری هفته ای سبز در انتظار گروه خودرو و بازار باشد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۷۱
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        آخرین بروزرسانی ۴ روز پیش
        آرشیو