فونیکسریمکسبهتام

انتشار اولین تصویر رسمی از سئات آرونا

عصر خودرو- واحد شرکت خودروسازی سئات در ایرلند یک تصویر رسمی از "آرونا" ، کراس اور جمع و جور آتی این شرکت را منتشر کرد.

انتشار اولین تصویر رسمی از سئات آرونا
نسخه قابل چاپ
سه شنبه ۲۹ فروردين ۱۳۹۶ - ۲۰:۳۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، این یک رونمایی اولیه از خودرویی است که تا سپتامبر و نمایشگاه خودرویی فرانکفورت، رونمایی دیگری نخواهد داشت.

    سئات در تصویر توئیتری خود جزئیات زیادی درباره این کراس اور کوچک مشخص نکرده است. اما نیمرخ خودرو شبیه تفسیر قبلی منتشر شده(خودرو نارنجی رنگ) است.

    سئات آرونا همانند سئات ایبیزا از همان پلتفرم MQB فولکس واگن بهره خواهد برد و این دو خودرو احتمالا شباهت های زیادی به هم خواهند داشت. اما کمی ارتفاع بیشتر و کمی چهره خشن تر وجه تمایز این کراس اور با ایبیزا هاچبک خواهد بود. 

    آرونا و ایبیزا همچنین پیشرانه مشترکی دارند و قلب تپنده هر دو آنها موتور 1.5 لیتری چهار سیلندر TSI Evo فولکس واگن است که 150 اسب بخار نیرو تولید می‌کند. یک گیربکس دو کلاچی نیز نیروی موتور را به چرخ‌ها می‌رساند.

    به رغم چهره خشن، آرونا احتمالا توانایی‌های آفرود چندانی نخواهد داشت زیرا سئات این کراس اور را تنها با یک پیشرانه دیفرانسیل جلو عرضه خواهد کرد و معمولا خریداران نیز از یک SUV کوچک همچون آرونا انتظار بالا رفتن از تپه را ندارند.

    در توئیت شرکت سئات ایرلند آمده که این خودرو در ماه نوامبر روانه بازار می‌شود و عرضه آن در دیگر کشورهای اروپا نیز تقریبا همزمان انجام خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط