فونیکسریمکسبهتام

شهردار منطقه ۱۵ خبر داد

جمع‌آوری ۸۰ درصد اوراقچی‌های شوش

عصر خودرو- شهردار منطقه ۱۵ از بهره‌برداری همزمان ۱۰۱ پروژه اجتماعی، فرهنگی و غیره خبر داد.

جمع‌آوری ۸۰ درصد اوراقچی‌های شوش
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۸ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۵:۰۴:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا، دکتر انجمنی ظهر امروز در مراسم افتتاح و بهره‌برداری از 101 پروژه در منطقه 15 با بیان اینکه در راستای افزایش سرانه فضای ورزشی، مجموعه ورزشی سرپوشیده مینایی، کیانشهر، قیامدشت، مسگرآباد، خاورشهر، خاوران، اتابک و ورزشگاه باباخانی و زمین چمن افتتاح خواهد شد گفت: همچنین توسعه و تجهیز مددسرای خاوران، احداث مجموعه بهاران، سوله مدیریت بحران مسعودیه و همچنین ایجاد دو مقبره شهدا و میدان میوه و تره‌بار انجام شده است.

    انجمنی با بیان اینکه در طول 10 سال گذشته بیش از 5000 میلیارد تومان برای منطقه 15 هزینه شده است افزود: 135 بوستان و فضای سبز در منطقه 15 وجود دارد و سرانه فضای سبز از 17 به 27 رسیده است.

    وی با بیان اینکه یکی از تاکیدات شهردار تهران کاهش فاصله شمال و جنوب تهران بوده گفت: یکی از دغدغه‌های این منطقه فعالیت 300 گاراژ اوراق چی بوده است که ضایعات را خرید و فروش می‌کردند که با پیگیری‌های قالیباف 80 درصد این اوراق چی‌ها جمع آوری شد و 200 گاراژ پلمب یا تغییر کاربری دادند.

    انجمنی افزود: به واسطه کارهای انجام شده در منطقه و رفع محرومیت‌ها حالا دیگر مردم مشکلشان آسفالت و جمع آوری زباله نیست بلکه به دنبال بیمارستان و اشتغال هستند؛ شهرداری از نهاد خدماتی که صرفا کارش جمع آوری زباله و دفن اموات است به یک نهاد اجتماعی بدل شده است.

    به گزارش ایسنا، در این مراسم افتتاحیه مرتضی طلایی و حجت الاسلام ناصحی از اعضای شورای شهر نیز حضور داشتند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط