فونیکسریمکسبهتام

مدیر عامل زامیاد خبر داد:

رشد ۱۸ درصدی تولید محصولات زامیاد در سال ۹۵

عصر خودرو- مدیر عامل زامیاد از رشد تولید انواع محصولات این شرکت در سال ۹۵ خبرداد و گفت: در سال گذشته شرکت زامیاد توانست با تولید مجموع ۲۷۸۲۶ دستگاه انواع محصولات تجاری رشد ۱۸ درصدی را نسبت به سال ۱۳۹۴ به ثبت برساند.

رشد ۱۸ درصدی تولید محصولات زامیاد در سال ۹۵
نسخه قابل چاپ
يکشنبه ۲۷ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۴۱:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از سایپا نیوز، فریدون حمیدی مدیر عامل شرکت زامیاد دو عامل تولید و فروش را به عنوان عامل اصلی بقاء هر بنگاه اقتصادی دانست و اظهار داشت: در سال گذشته با تمام موانع و مشکلاتی که در این دو بخش داشتیم، توانستیم بخش عظیمی از برنامه های استراتژیک و عملیاتی طرح ریزی شده در زامیاد را جامه عمل بپوشانیم.
    مدیر عامل زامیاد بیان کرد: در حوزه تولید، زامیاد روند رو به رشدی را در بیشتر ماه های سال گذشته تجربه کرد به طوری که این شرکت در سال 95 توانست با تولید مجموع 27826 دستگاه انواع محصولات تجاری سبک رشد 18 درصدی را نسبت به سال 1394 به ثبت برساند و علاوه بر این به عنوان برترین تولید کننده وانت در سطح کشور نیز دست یابد.
    همچنین در بخش تولید سنگین، پس از 5 سال وقفه با همکاری شرکت ایویکو ایتالیا، 176 دستگاه کشنده استرالیس و یوروکارگو در سال گذشته تولید شد، که این مهم علاوه بر افزایش سبد تولید محصول گروه خودروسازی سایپا، موجب شادی و نشاط در مجموعه زامیاد و ورود آن به بازار داخلی موجب رونق شد.
    حمیدی، اخذ تصمیمات درست و صحیح در انتخاب سبد محصول و ایجاد راهکارهای مناسب فروش و بازاریابی را موجب رشد و شکوفایی هر بنگاه اقتصادی دانست و تاکید کرد: با کمک نیرو های متخصص موجود در تمام حوزه های کاری و رده های سازمانی زامیاد می توانیم به آینده شرکت امیدوار باشیم.
    مدیر عامل زامیاد در ادامه به ارتقاء در حوزه خدمات پس از فروش این شرکت اشاره کرد و یادآور شد: دستیابی به استانداردهای بالاتر در حوزه خدمات پس از فروش و بهره گیری از شبکه خدماتی گسترده بر پایه دانش، مهارت و فن آوری روز علاوه بر افزایش فعالیت ها در این حوزه، موجب ارتقاء سطح رضایتمندی مشتریان و ارزش آفرینی برای سایر ذی نفعان خواهد شد.
    مدیر عامل زامیاد در خاتمه گفت: امید است در سالی که به نام " سال اقتصاد مقاومتی، تولید- اشتغال" نام گذاری شده شرکت زامیاد بتواند با حمایت های همه جانبه وزارت صنعت، معدن و تجارت و مدیریت گروه خودروسازی سایپا با تولید محصولات جدید و به روز همچون گذشته نقش مهمی را در اشتغال، رشد و شکوفایی اقتصاد کشور ایفا کند.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو