فونیکسریمکسبهتام

رییس انجمن قطعه‌سازان:

وقفه‌ای در روند تولید خودرو ایجاد نشده است

عصر خودرو- رییس انجمن قطعه‌سازان ایران با اشاره به آتش‌سوزی روز گذشته انبار یکی از شرکت‌های قطعه‌سازی تامین‌کننده قطعات تولید خودرو، تاکید کرد که هیچ وقفه‌ای در روند عادی تولید این محصول در شرکت‌های خودروسازی ایجاد نخواهد شد.

وقفه‌ای در روند تولید خودرو ایجاد نشده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۱۰:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایسنا ، رضا رضایی اظهار کرد: روز گذشته یک انبار از حدود 10 انبار اصلی شرکت قطعه‌سازی "کروز" دچار حریق شده و مواد اولیه موجود در آن از بین رفت.

    وی با بیان اینکه با این حال این حادثه هیچ صدمه‌ای به روند عادی تولید خودرو در خودروسازان داخلی نخواهد زد، خاطرنشان کرد: با توجه به وجود انبارهای متعدد این شرکت قطعه‌سازی این شرکت به سرعت می‌تواند خسارت ایجاد شده را جبران کند.

    رییس انجمن قطعه‌سازان ایران ادامه داد: علاوه بر آن با توجه به ارتباطات بین‌المللی در صورت نیاز که البته بعید خواهد بود برخی قطعات مورد نیاز به سرعت تامین خواهد شد.

    رضایی با بیان اینکه روال عادی تولید خودرو طبق برنامه از پیش تعیین شده در شرکت‌های بزرگ خودروسازی ادامه دارد، تصریح کرد: خوشبختانه این حادثه تاثیری بر روند عادی تولید خودرو در کشور نداشته است.

    به گزارش ایسنا، روز گذشته انبار مواد اولیه یکی از شرکت‌های قطعه‌سازی تامین‌کننده قطعات اولیه تولید خودرو دچار حریق شد که با حضور نیروهای آتش‌نشانی این حریق مهار شد.

    در این زمینه روز گذشته (پنج‌شنبه) سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران اظهار کرد: وقوع حادثه حریق در یک انبار در ساعت 19:25 امروز (پنج‌شنبه) به سامانه 125 اطلاع داده شد که در پی آن ستاد فرماندهی، آتش‌نشانان چندین ایستگاه را به محل حادثه واقع در کیلومتر 11 جاده مخصوص کرج اعزام کرد. پس از حضور آتش‌نشان‌ها در محل مشاهده شد که حریق در انبار کالا به مساحت حدود پنج هزار متر مربع رخ داده است.

    به گفته جلال ملکی علت این حادثه پس از بررسی کارشناسان مشخص خواهد شد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو