فونیکسریمکسبهتام

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی رقابت ایجاد کرده است

عصر خودرو- عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: با فعالیت تاکسی‌های اینترنتی و رقابت در ارائه خدمات مطلوب تر، گام مثبتی در این حوزه به شمار می‌رود.

فعالیت تاکسی‌های اینترنتی رقابت ایجاد کرده است
نسخه قابل چاپ
جمعه ۲۵ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۳:۰۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از باشگاه خبرنگاران ، رسول خضری عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: با فعالیت تاکسی های اینترنتی بازار رقابت در ارایه خدمات مطلوب تر در این حوزه به شدت داغ شده است.

    وی با بیان اینکه ما باید از این ظرفیت و فعالیت مثبت استفاده بهینه کنیم، تصریح کرد: روی کار آمدن این نرم افزارها موجب افزایش اشتغالزایی و ارایه خدمات مطلوب تر شده است که مسئولان با برداشتن برخی از موانع، می توانند از فعالان در این حوزه حمایت کنند.

    خضری ادامه داد: حضور سریع پس از درخواست مشتری، کم هزینه و تجهیز به علم روز بودن این وسیله، از جمله خدمات مطلوب تاکسی های اینترنتی است که رضایت شهروندان را نیز به دنبال دارد.

    عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه استفاده از فضای مجازی را می توان در راستای فعالیت های مثبت با ایجاد فرهنگ سازی در کشور گسترش دهیم، گفت: امروزه باید مطابق با علم و تکنولوژی روز گام برداریم در غیر اینصورت نمی توان به پیشرفت و رقابت با دنیا امیدوار بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط