فونیکسریمکسبهتام

هفته نامه خودرو امروز منتشر کرد:

قوی ترین شاسی بلند جهان

عصر خودرو – شنبه بیست و ششم فروردین ماه شاهد حضور اولین شماره از هفته نامه خودرو امروز و ضمیمه همراهش در سال ۹۶ در دکه های روزنامه فروشی خواهیم بود.

قوی ترین شاسی بلند جهان
نسخه قابل چاپ
پنجشنبه ۲۴ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۱:۴۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، پرونده سال جدید هفته نامه خودرو امروز با گفت و گوی اختصاصی با رئیس شورای رقابت گشوده می شود. رضا شیوا در این گفت و گو آخرین وضعیت رسیدگی به پرونده های خودرویی در شورای رقابت را تشریح می کند.
    در کنار این گفت و گو با مطالب "نوسازی بیش از 80 درصد مینی بوس های تهران در سال جدید"، "رشد 41 درصدی تولید خودرو در سال 95"، "تولید خودروهای فاقد استاندرد از سال 97 متوقف می شود"، "کوپه جذاب بنز در ایران"، "پیش فروش پژو 2008 از اواخر اردیبهشت ماه"، "خط تولید مینی بوس ایرانی افتتاح شد"، "سن معاینه فنی خودروهای نو 4 ساله شد" و ... رویدادهای روزهای آغازین سال جدید را مرور می کنیم.
    در گام بعدی با گزارش "فردا آمد" آغاز به کار صنایع خودروسازی فردا؛ وابسته به گروه تجاری گلستان را بررسی می کنیم و با جهان خودرو سری به تازه های صنعت خودرو جهان می زنیم.
    در صفحه بازار هفته "برچسب قیمت روی تازه واردهای ایران خودرو" را مطالعه می کنیم و با "اخبار بهاری برای پلاک اروندی ها" سری به منطقه آزاد می زنیم و اخبار و قوانین خودروهای اروندی را می خوانیم.
    در ادامه با " "یک مدیر برای چند خودرو" نکاتی درباره مدیریت خرید و نگهداری عمده اتومبیل برای شرکت ها" را می آموزیم و با " ارتباط فرانسوی به سبک ایرانی" به مقایسه 206 و رنو ساندروز می پردازیم. مقایسه بعدی به آقای خاص فرانسوی و شاهزاده باواریایی اختصاص پیدا کرده و خودروهای DS5 و ب ام و 120i را مرور می کند.
    "چرا پژو سیتروئن خودروطاز زیان ده آلمانی را خرید؟" سوالی است که با خواندن "بازی بزرگ پژو سیتروئن در زمین سنگلاخ اوپل" پاسخ داده می شود و "منشور نام ها" ون موفق تویوتا هایس را با انبوهی از نام ها و سازندگان معرفی می کند.
    در ادامه و آینه بغل این هفته به بررسی مهم ترین وقایعی که امسال در انتظار جامعه خودروهای کلاسیک ایران است می پردازیم و "حضور پررنگ قطعه سازان ایرانی در دروازه دوقاره" گزارش جامعی از اتومکانیکای استانبول 2017 را ارائه خواهد کرد.
    و در آخر با "آواز ناخوشایند پیشرانه" به بررسی علل و و عوامل اصلی در ایجاد صدای اضافه در پیشرانه خودرو می پردازیم.
    در کنار شماره 338 هفته نامه خودرو امروز، این هفته شاهد انتشار شانزدهمین شماره از ضمیمه خودرو امروز پلاس "تعمیرگاه" نیز هستیم.
    در این شماره از تعمیرگاه با "شکنجه شیرین" روش خاص تیون آپ ابداعی ایتالیایی ها را بررسی می کنیم و "بازار ملزومات خودرو" را روی کاغذ می آوریم و لوازم یدکی پرمصرف خودرو را می شنسیم و از جدیدترین قیمت آن ها مطلع می شویم.
    در گام بعدی دست به آچار می شویم و به "جراحی قلب باز در پارکینگ" می پردازیم و با "تزریق حیات بخش" کاهش آلایندگی به سبک وینتیج را می آموزیم.
    "تنفس مصنوعی به سبک ب ام و" توئین پاور توربو را برایمان معنی می کند و در صفحه "نور" با انواع لامپ ها و سیستم های روشنایی به کار رفته در صنعت خودرو آشنا می شویم.
    در ادامه صفحات ضمیمه تعمیرگاه نیز با مطالب "تجلی ناب یک تلفیق"، "این خودروها با هوا کار می کنند"، "دانستنی های پرایدی"، "هنر نوین صافکاری"، "دوپینگ پیشرانه" و ده ها مطالب خواندنی دیگر همراه خواهیم بود.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۱۷ روز پیش
        آرشیو