فونیکسریمکسبهتام

خودرو جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم

عصر خودرو: پس از عرضه موفق محصول دنا به بازار، براساس نیازهای مشتری و به منظور ارایه محصولی فراتر از استانداردهای ایمنی با کیفیت بیشتر و همچنین با هدف عرضه محصولی قابل رقابت با محصولات روز دنیا که برخوردار از ویژگی های منحصر به فرد ظاهری و امکانات رفاهی و ایمنی باشد، پروژه ارتقای دنا با عنوان ایکس۹۰ در مرکز طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو تعریف شد.

خودرو جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۴:۴۵:۰۰
  • خودروی جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم
  • خودروی جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم
  • خودرو جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم
  • خودروی جدید دنا پلاس را بهتر بشناسیم

به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایران جیب ، خودروی ملی دنا که گروه صنعتی ایران خودرو بر حفظ و افزایش سهم آن در سبد محصولات خود تاکید دارد، طبق نظر و خواست مشتریان بازطراحی شد. ایربگ جانبی و سانروف، دنا را در میان خودروهای ساخت داخل متمایز و سرآمد کرده است. دناپلاس با این امکانات در سطح مطلوبی از استانداردهای ایمنی قرار گرفته است. این خودرو که با نصب کیسه های هوای جانبی، با چهار ایربگ وارد بازار می شود به دست توانای متخصصان و مهندسان ایران خودرو طراحی شده است. در این میان صرفا در ساخت ماشین آلات مورد نیاز خط جدید تولید همکاری هایی با شرکت های بین المللی صورت گرفته است.

دنای فیس لیفت شده با بهبودهایی نسبت به مدل قبلی به بازار می آید. دوربین دید عقب و جایگزینی سیستم چندرسانه ای جدید با مالتی مدیای فعلی از ویژگی دنا پلاس است. تغییر گرافیک داخلی چراغ ها، باعث جذابیت بیشتری در دنا شده و البته شکل کلی چراغ و ابعاد فیزیکی آن بدون تغییر مانده است. افزودن لامپ های ال ای دی به خودرو به عنوان چراغ دید در روز یا روزنما از جمله تغییرات در چراغ های این خودرو به شمار می رود. در چرا عقب نیز تغییراتی دیده می شود که کم تر از چراغ های جلو است. طراحی خطوط روی درهای جانبی دنا پلاس مانند خودروهای مدرن امروزی و امتداد آن به روی گل گیر عقب از دیگر بهبودهای صورت گرفته در دنا است.

دنا و دنا پلاس از مجهز به موتور 1646 سی سی چهار سیلندر است که با مصرف سوخت 7.7 لیتری به ازای هر صد کیلومتر کارکرد ترکیبی، می‌تواند در دور موتور 6000 حداکثر نیروی 115 اسب بخار و همچنین در 4500 دور بر دقیقه هم بیشینه گشتاور 155 نیوتن متر را تو

استایل خودرو به صورت کامل توسط متخصصان طراحی صنعتی مرکز طراحی و توسعه محصولات ایران خودرو انجام شده است. طراحی و توسعه اجزای بدنه شامل 85 قطعه جدید بدنه توسط متخصصان و کارشناسان مرکز تحقیقات ایران خودرو صورت گرفته  و طراحی و توسعه 159 مکانیزم قطعات تزئینات داخلی و خارجی توسط متخصصان و کارشناسان مرکز تحقیقات ایران خودرو با همکاری و مشارکت تامین کنندگان انجام شده است.

در زمینه صنعتی سازی پروژه، جیگ و قالب سازی، طراحی و نصب و راه اندازی تجهیزات خط تولید نیز فعالیت های مختلفی با همکاری متخصصان ایران خودرو با شرکت تام، آیکید و شرکت معتبر خارجی صورت گرفته است.

در ابعاد و اندازه هم تمامی مدل‌های دنا با طول 4559 میلی متری، عرض 1720 میلی متری، ارتفاع 1460 میلی متری و فاصله بین دو محور 2671 میلی متری ساخته شده‌اند که از این ابعاد و اندازه وزن خالص 1258 کیلوگرمی و حجم صندوق بار 500 لیتری بدست آمده است.

گروه صنعتی ایران خودرو به عنوان بزرگ ترین خودروساز خاورمیانه با اعتقاد بر همت جمعی و عزم راسخ مسیر پیشرفت و توسعه صنعت کشور را برگزیده و از تمام امکانات خود برای دست یابی به اهداف تعیین شده در سند چشم انداز صنعت خودرو کشور استفاده می کند. این شرکت با ارایه محصول جدید مورد نظر و خواست مشتری در کلاس های مختلف درصدد است تا سهم محصولات خود را در بازار افزایش داده و رضایت مشتریان در بخش های مختلف بازار را تامین کند.

برچسب ها
کرمان موتوراکستریم
مطالب مرتبط
پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
    پربازدیدترین های هفته
      دکه مطبوعات
      • خودرو امروز ۶۶۹
      • خودرو امروز ۶۶۸
      • خودرو امروز ۶۶۷
      • خودرو امروز ۶۶۶
      • خودرو امروز ۶۶۵
      • خودرو امروز ۶۶۴
      • خودرو امروز ۶۶۳
      • خودرو امروز ۶۶۲
      • خودرو امروز ۶۶۱
      آخرین بروزرسانی ۱۶ روز پیش
      آرشیو