فونیکسریمکسبهتام

خودرو سواری با ۴۱ میلیون ریال خلافی در شرق استان تهران توقیف شد

عصر خودرو- رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران از توقیف یکدستگاه خودور سواری(هیوندای) با ۴۱ میلیون ریال خلافی در محورهای مواصلاتی شرق استان خبر داد.

خودرو سواری با ۴۱ میلیون ریال خلافی در شرق استان تهران توقیف شد
نسخه قابل چاپ
چهارشنبه ۲۳ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۲:۵۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از ایرنا  ، سرهنگ سیاوش محبی روز چهارشنبه افزود: ماموران پلیس راهور شرق استان تهران در راستای اجرای طرح های انضباطی ترافیکی، یک دستگاه خودرو سواری را در محور تهران - بومهن به دلیل ارتکاب تخلف رانندگی حادثه ساز متوقف کردند.
    وی اظهار کرد: در بررسی مشخصات خودرو و استعلام از مرکز اجرائیات پلیس راهور مشخص شد که این خودرو 41 میلیون و 450 هزار ریال خلافی پرداخت نشده، دارد.
    به گفته وی، ماموران پلیس راه با دریافت این اطلاعات ضمن اعمال قانون نسبت به راننده متخلف، برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات راهنمایی و رانندگی، خودرو را توقیف و به پارکینگ منتقل کردند.
    محبی اظهار کرد: برابر تبصره ماده 8 قانون رسیدگی به تخلفات رانندگی در صورتی که جریمه پرداخت نشده خودرو به 10 میلیون ریال برسد، مراتب به مالک خودرو اعلام و چنانچه ظرف مدت یک ماه از تاریخ ابلاغ، مالک خودرو نسبت به پرداخت جریمه اقدام نکند، خودرو توقیف و از تردد آن جلوگیری می شود.
    فرماندهی انتظامی ویژه شرق استان تهران تأمین امنیت هفت شهرستان ورامین ، قرچک ، پیشوا ، پاکدشت ، پردیس ، دماوند و فیروزکوه را بر عهده دارد.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط