فونیکسریمکسبهتام

از سوی آسان موتور اعلام شد؛

شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری هیوندای توسان +جدول

عصر خودرو- آسان موتور، کراس‌اوور هیوندای توسان ۲۰۱۷ را با شرایط فروش نقدی و اعتباری عرضه می‌کند.

شرایط متنوع فروش نقدی و اعتباری هیوندای توسان +جدول
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۷:۱۳:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری «عصر خودرو»، آسان موتور، نماینده رسمی هیوندای موتورز کره جنوبی، در شرایط فروش جاری خود هیوندای توسان 2017 را با شرایط متنوع نقدی و اقساطی عرضه کرده است.

    بر اساس اعلام آسان موتور، نسل جدید هیوندای سانتافه در مدل 2017 با قیمت 180میلیون تومان به‌صورت نقدی عرضه می‌شود. علاوه بر عرضه این خودرو به‌صورت نقدی، علاقه‌مندان می‌توانند نسل جدید توسان را به‌صورت اعتباری نیز خریداری کنند که در آن 50درصد از قیمت خودرو به‌صورت اعتباری در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. پیش پرداخت موردنیاز برای این شرایط فروش، مبلغ 90میلیون تومان است و خریداران می‌توانند یکی از دوره‌های بازپرداخت 12 و 18 ماهه را انتخاب کنند. اقساط ماهیانه در شرایط فروش 12 ماهه معادل هست میلیون و 554 هزار تومان است و در شرایط فروش 18 ماهه این مبلغ معادل 6میلیون و 47هزار تومان خواهد بود.

    تحویل خودروهای در تمامی شرایط فروش 30 روزه بوده و خودروها 5 سال یا 50 هزار کیلومتر از گارانتی شرکت آسان موتور بهره‌مند خواهند شد.

    هیوندای توسان از موتوری با قدرت 157 اسب بخار بهره می‌برد که نیرو را از طریق گیربکس 6 سرعته خودکار به چهارچرخ منتقل می‌کند. توسان همچون سایر محصولات هیوندای طیف کاملی از امکانات رفاهی و ایمنی را عرضه می‌کند که بخشی از آن شامل سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سراشیبی، سیستم کمکی آغاز حرکت در سربالایی، سیستم شناسایی نقاط کور، سیستم کمکی پارک، 6 کیسه هوا، چراغ‌های LED در جلو و عقب، گرم‌کن و سردکن صندلی‌ها، گرم‌کن فرمان، ترمز پارک الکترونیکی، استارت دگمه‌ای و ... است.

    جهت کسب اطلاعات بیشتر در زمینه شرایط فروش هیوندای توسان و سایر محصولات هیوندای در ایران می‌توانید به وبسایت آسان موتور به آدرس www.assanmotor.com مراجعه کنید.

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    پربازدیدترین های ۲ روز گذشته
      پربازدیدترین های هفته
        دکه مطبوعات
        • خودرو امروز ۶۶۹
        • خودرو امروز ۶۶۸
        • خودرو امروز ۶۶۷
        • خودرو امروز ۶۶۶
        • خودرو امروز ۶۶۵
        • خودرو امروز ۶۶۴
        • خودرو امروز ۶۶۳
        • خودرو امروز ۶۶۲
        • خودرو امروز ۶۶۱
        آخرین بروزرسانی ۷ روز پیش
        آرشیو