فونیکسریمکسبهتام

رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا:

یک مجروح حاصل تصادف و انحراف به چپ کامیونت با اتوبوس دارای ۴۴ سرنشین

عصر خودرو- رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه تصادف بین کامیونت و اتوبوس روی داده که متاسفانه یک نفر مجروح به جای گذاشته گفت: علت این تصادف، انحراف به چپ راننده یکی از کامیونت‌ها بوده است.

یک مجروح حاصل تصادف و انحراف به چپ کامیونت با اتوبوس دارای ۴۴ سرنشین
نسخه قابل چاپ
دوشنبه ۲۱ فروردين ۱۳۹۶ - ۱۶:۱۶:۰۰

    به گزارش پایگاه خبری«عصرخودرو» به نقل از فارس، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طی ٢٤ ساعت گذشته، ٣ تصادف مهم در جاده های کشور رخ داده که یکی از آنها منجر به مجروح شدن ٥ نفر شده است.
    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره تصادفی که ساعت ٢۰:٣۰ شنبه در استان آذربایجان شرقی اتفاق افتاده، گفت: رعایت نکردن حق تقدم از سوی راننده کامیون بنز در کیلومتر ٣٣ روستای گله بان باعث تصادف این خودرو با یک دستگاه پژوآردی و مجروح شدن ٥ نفر شد.
    سرهنگ نادر رحمانی درباره تصادفی که ساعت ٤:٣۰ صبح دوشنبه در شمال استان سیستان و بلوچستان اتفاق افتاده، توضیح داد: تصادف بین 2 دستگاه کامیونت و اتوبوس در کیلومتر ٢٥ محور سفیدابه روی داده که متاسفانه یک نفر مجروح به جای گذاشته است.
    علت این تصادف، انحراف به چپ راننده یکی از کامیونت‌ها بوده است.
    این اتوبوس متعلق به شرکت مسافربری همسفر مهر از مبدا بیرجند به مقصد زاهدان با تعداد ٤٤ نفر سرنشین بوده است.
    رییس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا همچنین درباره تصادفی که ساعت ١۰:٣۰ امروز (دوشنبه) در شرق استان تهران رخ داده، گفت: واژگونی کامیون بنز در محور فیروزکوه (محدوده دلیچائی) به علت خستگی و خواب آلودگی اتفاق افتاده است.
    کامیون مذکور حامل بار آرد بوده که پس از واژگونی در سطح جاده ریخته که عوامل راهداری و پلیس راه برای روانسازی بار ترافیکی در محل حضور دارند.

     

    برچسب ها
    کرمان موتوراکستریم
    مطالب مرتبط